blackpuma skrev 2010-08-27 20:13:57 följande:
Jag har aldrig påstått att det skulle vara planerat från början.
I still med, "nu raggar jag upp denna mannen och utpressar han på pengar, fungerar det inte så tar jag han till domstol.
Jag menar att svartvita lagar av det slaget GÖR tjejer till lyxhoror för oavsett vilket så är det mannens "fel" vad tjejen än gör.
Det räcker som i länken att tjejen ångrar sig på morgonen och whips så behöver hon inte fråga pappa om veckopeng längre.
Tonåringar är inte naiva och sånt förekommer tyvär, på männens bekostnad.
Vad killen är i ditt exempell? En kåt tonåring.
Och jag tycker din ts är blaha faktiskt. Du får det att framstå som ett stort problem där oskyldiga män får betala dyrt på grund av ångerfulla småtjejer. Baserat på en nätartikel där ingen av oss har full insyn eller tillgång till information om vad som hänt eller inte hänt. Nej,alla tonåringar är inte naiva, men de saknar konsekvenstänkandet. Det verkade spännande i just det ögonblicket men sen då? Och vuxna män är inte speciellt naiva heller, de vet om detta med impulsivitet hos unga tjejer och med lite alkohol blir det ännu enklare.
Presentera mer fakta som stödjer din "teori" och ha i åtanken att det finns ett stort mörkertal med tjejer och killar som utnyttjats av vuxna män och kvinnor som inte anmäler.