Jag vill köpa ny vagn, en Emmaljunga. Vi har en "rockstar baby" vagn som vi var nöjda med i början men efter att den gått sönder tre gånger känns det inte som om jag vill fortsätta använda den. Det vst två mindre hjul fram som är roterbara) Så köpte vi en begagnad med fyra fasta hjul för 300:- som är lite sliten men gungar bra och är lättkörd men det går inte höja styret. Nu vill vi köpa en emmaljunga och köpa till en sits till den så storebror kan sitta ibland med...
Sommarnatt2010 skrev 2010-09-26 20:06:54 följande:
oj vad här skrivs =)
Jag har oxå en blogg, men har inte börjat blogga om graviditeten då den inte är oficiell ännu, min man vill oxå vänta med att berätta. Sen är det ju snällt att berätta för mor o far innan dom eller någon de känner läser om det på bloggen...
Tycker det där med BF är svårt, är ju helt säker på att de kommer att flytta mig eftersom de kör på någon standard variant...känns inte så roligt, då jag vet att det inte kan stämma (har bara haft oskyddat vid ett enda tillfälle) Jag kommer med andra ord garanterat att bli flyttat till ett senare BF-datum (flyttas man fram eller bak då???) Vilket innebär att jag har längre kvar till v12 än vad jag tycker : S Men jag kör på mitt BF-datum så länge
Jag ska på hälsosamtal i morgon, ska bli spännande :P (just för att det nog känns lite mer verkligt om man pratar med någon om det) Sen antar jag att det blir inskrivning någong gång nästa vecka. Då alla i vår kommun erbjuds kub-test o det brukar väl ske i v 10...Vet dock inte hur vi ska göra med det...
Men räkna ut när du skulle haft mens om det ska stämma överens med när du hade äl och ljug vettja,,, Det är väl bättre det för då stämmer ju datumet..