• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • maddelu
    snöstjärna skrev 2010-09-26 15:18:43 följande:
    Skapat, bara å fylla i er när ni har möjlighet.
    Å så kan väl maddelu uppdatera denna tråd med den listan?

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html
    jepp, jag fixar!! ska jag lägga in länken i trådstarten eller hela listan när den verkar klar???
  • snöstjärna
    maddelu skrev 2010-09-26 18:34:43 följande:
    jepp, jag fixar!! ska jag lägga in länken i trådstarten eller hela listan när den verkar klar???
    Lägg länken du bara, så kan man lixom gå in där å ändra om något ändras, som efter UL å sånt =)
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • talare

jag vet inte vilket datum jag ska skriva in i bflistan.. har ju inte fått något specifikt datum av bm än bara "mitten på maj". har två olika datum själv 20-25 maj eftersom jag är oregelbunden, medan jag borde ha den 15 maj om man ska gå på bms veckoräkning. ska jag då skriva den 15de i listan eller?

Eerika skrev 2010-09-26 14:20:15 följande:

Ser att våran lilla grupp sen plusset har utökats sen vi bytte tråd....
    Kanske dax för en bf-lista för det är svårt att ha koll på alla snart =(

har den? inte var jag har märkt.. tycker det har varit samma personer hela tiden.
  • snöstjärna
    talare skrev 2010-09-26 18:43:53 följande:
    jag vet inte vilket datum jag ska skriva in i bflistan.. har ju inte fått något specifikt datum av bm än bara "mitten på maj". har två olika datum själv 20-25 maj eftersom jag är oregelbunden, medan jag borde ha den 15 maj om man ska gå på bms veckoräkning. ska jag då skriva den 15de i listan eller?har den? inte var jag har märkt.. tycker det har varit samma personer hela tiden.
    Skriv vad du tycker det känns som mest?
    Å sen ändrar du efter UL, jag har på känn att de flesta får ändra efter UL, det brukar ju vara så =)
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • talare
    snöstjärna skrev 2010-09-26 18:46:02 följande:
    Skriv vad du tycker det känns som mest?
    Å sen ändrar du efter UL, jag har på känn att de flesta får ändra efter UL, det brukar ju vara så =)
    då skriver jag nog efter bms räkning, det är det jag har på min press och är alltid trevligare att gå in i v8 imorgon istället för v5 eller nåt. haha! om man får ett vul så ändras det kanske då eller vid rul ändå så.. :)
  • Sommarnatt2010

oj vad här skrivs =)

Jag har oxå en blogg, men har inte börjat blogga om graviditeten då den inte är oficiell ännu, min man vill oxå vänta med att berätta. Sen är det ju snällt att berätta för mor o far innan dom eller någon de känner läser om det på bloggen...

Tycker det där med BF är svårt, är ju helt säker på att de kommer att flytta mig eftersom de kör på någon standard variant...känns inte så roligt, då jag vet att det inte kan stämma (har bara haft oskyddat vid ett enda tillfälle) Jag kommer med andra ord garanterat att bli flyttat till ett senare BF-datum (flyttas man fram eller bak då???) Vilket innebär att jag har längre kvar till v12 än vad jag tycker : S Men jag kör på mitt BF-datum så länge

Jag ska på hälsosamtal i morgon, ska bli spännande :P (just för att det nog känns lite mer verkligt om man pratar med någon om det) Sen antar jag att det blir inskrivning någong gång nästa vecka. Då alla i vår kommun erbjuds kub-test o det brukar väl ske i v 10...Vet dock inte hur vi ska göra med det...

• Eerika

Talare: Det va några namn jag inte kände igen sen innan, men det spelar ju ingen roll.
                  Bara att de flesta hade jag lagt på minnet och kände igen o så "ploppade" upp några nya namn....

Vi har berättat för några vänner och mina föräldrar som vetat om att vi har försökt få barn igen sen missfallet i somras.  Tycker det är bättre de vet även om ngt skulle gå fel, alltid skönt att kunna ha ngn att prata med.
    Sen är det så att min mage har svullnat massor med så det syns. Sen vet min chef med.

• talare
    Sommarnatt2010 skrev 2010-09-26 20:06:54 följande:
    Tycker det där med BF är svårt, är ju helt säker på att de kommer att flytta mig eftersom de kör på någon standard variant...känns inte så roligt, då jag vet att det inte kan stämma (har bara haft oskyddat vid ett enda tillfälle) Jag kommer med andra ord garanterat att bli flyttat till ett senare BF-datum (flyttas man fram eller bak då???) Vilket innebär att jag har längre kvar till v12 än vad jag tycker : S Men jag kör på mitt BF-datum så länge

Jag ska på hälsosamtal i morgon, ska bli spännande :P (just för att det nog känns lite mer verkligt om man pratar med någon om det) Sen antar jag att det blir inskrivning någong gång nästa vecka. Då alla i vår kommun erbjuds kub-test o det brukar väl ske i v 10...Vet dock inte hur vi ska göra med det...
    kul med hälsosamtal :) jag har dock redan varit på mitt i förra veckan (väldigt tidigt!) och har redan fått en inskrivningstid om lite mindre än en månad.. ska då vara i v11 enligt min bm. jag har också längre till v12  som dig.. tråkigt att bm har någon standard variant, jag har en cykel på 33-41dagar...! så deras28dagar passar inte på mig. tråkigt att man vet att man kommer bli flyttad..! hoppas man att man slipper det ändå!
  • talare
    Eerika skrev 2010-09-26 20:15:13 följande:
    Talare: Det va några namn jag inte kände igen sen innan, men det spelar ju ingen roll.
                  Bara att de flesta hade jag lagt på minnet och kände igen o så "ploppade" upp några nya namn....
    jo det är klart, man känner väll igen de som skriver mest
  • Sommarnatt2010

Vi hade en liten diskussion här hemma angående barnvagnar...

Hur lång leveranstid är det på det??? Har de några hemma i lager eller är alla beställningsvaror...
    Vad är ni inne på för vagn???

Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~