Gumsan85
Tror att det är runt samma tid med inskrivning på andra barnet som första men man gör ju som man vill... Men ska man göra nupp/kub så måste man ju skrivas in rätt tidigt i och med att det är ju någon gång mellan v.10-13 tror jag... (läste någonstans men glömt) Jag gjorde mitt i 11+4. Imorgon blir ju min inskrivning och ett ul :)
Snöstjärna
Såklart är det en liten söting där inne!
Sommarnatt2010 skrev 2010-09-27 16:26:36 följande:
Hejhej!!
Nu har jag varit på hälsosamtal, ska på inskrivning den 11...BM verkar trevligt så det är väl bra, men som jag sa så flyttade hon mig. men hon sa oxå att det är ett preliminärt datum till UL, Så gör vi KUB får vi ju ett fastställt datum "redan" då istället för i v18 vilket känns bra...
Men det gjorde ju att jag har längre till v12 än vad jag själv tycker..Men jag kör nog på min uträkning tills jag vet. Hon sa 5+ någonting Medan jag tycker att det är 6+1 idag...Så inte så stor skillnad, men tänker man att man är i v 6 el 7 så känns det mycket =)
Håller verkligen tummarna för att den lill* vill stanna där inne nu.
Hade också svårt att lyssna på bm när de ville flytta bak mig... Mig flyttade de nämligen 10 dagar har jag för mig att det var. Då hade jag precis gått in i V.12 och fick hoppa tillbaka och inte vara i den trygga veckan :P Det roliga då var att jag viste exakt när jag hade äl och Elliot blev till... Men han föddes ju för tidigt med så det var kanske så att han var redo att ploppa ut :P