• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • TheLove

Stackars mig!!! Det känns som min rygg håller på att gå av *gnäll* (visst får man gnälla?)

• snöstjärna
    TheLove skrev 2010-09-27 17:31:14 följande:
    Stackars mig!!! Det känns som min rygg håller på att gå av *gnäll* (visst får man gnälla?)
    Ja det får man!
    Å jag känner för å gnälla lite på att jag faktiskt har lite molvärk i kväll, å magen är svullen så till å med tajtsen gör ont =P Fick byta till lösa mysbyxor =P

Nu soffan, å vila!
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Eerika
    Jaa det får man!! Det gör jag med =( Har så ajaj i ryggen och ljumskarna.
    Ska börja jobba på måndag, vet inte hur jag ska kunna dölja att jag är gravid. Går som en vankande anka imellanåt......
  • TheLove
    Eerika skrev 2010-09-27 20:30:48 följande:
    Jaa det får man!! Det gör jag med =( Har så ajaj i ryggen och ljumskarna.
    Ska börja jobba på måndag, vet inte hur jag ska kunna dölja att jag är gravid. Går som en vankande anka imellanåt......

hihi jag vaggar också som en anka... De som vet att jag är gravid säger att jag överdriver, men gör det ont att gå på annat sätt är det väl klart att jag vaggar fram? :)

snöstjärna skrev 2010-09-27 19:00:01 följande:
    Ja det får man!
    Å jag känner för å gnälla lite på att jag faktiskt har lite molvärk i kväll, å magen är svullen så till å med tajtsen gör ont =P Fick byta till lösa mysbyxor =P

Nu soffan, å vila!
    Så har jag med haft, kan inte ha byxor för de sitter åt... Inte alls lika farligt nu...

Vad sur jag blev precis (hormonkossa) Kollar på idol och får veta att de som går vidare får man reda på kl 22:40 jaha, men då sover ju jag! Tack så j*vla mycket! Jag vill ju veta hur det går!!! *sur*

• jakeline
    TheLove skrev 2010-09-27 21:05:54 följande:

hihi jag vaggar också som en anka... De som vet att jag är gravid säger att jag överdriver, men gör det ont att gå på annat sätt är det väl klart att jag vaggar fram? :)

snöstjärna skrev 2010-09-27 19:00:01 följande:
    Ja det får man!

Nu soffan, å vila!
    Så har jag med haft, kan inte ha byxor för de sitter åt... Inte alls lika farligt nu...

Vad sur jag blev precis (hormonkossa) Kollar på idol och får veta att de som går vidare får man reda på kl 22:40 jaha, men då sover ju jag! Tack så j*vla mycket! Jag vill ju veta hur det går!!! *sur*

haha du skulle hört mig i lördags... brusade upp för ingenting... en liten skitsak egentligen på "mitt" forum och tog allt jäkligt personligt... tyvärr gick det ut över både man och barn. inte lika bra... Gick och morrade som en annan lejohona... :P

Gumsan--> jag får komma när jag gått 10 hela veckor. så jag tror att det är ungefär samma som med första barnet.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • TheLove
    jakeline skrev 2010-09-27 21:13:36 följande:
    haha du skulle hört mig i lördags... brusade upp för ingenting... en liten skitsak egentligen på "mitt" forum och tog allt jäkligt personligt... tyvärr gick det ut över både man och barn. inte lika bra... Gick och morrade som en annan lejohona... :P
    Haha det låter ungefär som mig :) och så tjuter jag konstant... 
  • jakeline
    TheLove skrev 2010-09-27 21:17:44 följande:
    Haha det låter ungefär som mig :) och så tjuter jag konstant... 
    haha det har jag inte behövt göra än, men jag kan blir tårögd för ingenting alls... Håller på att lyssna igenom Twilight sagan igen på talbok... där är det väldans lyckligt och så där vackert då och då så man blir alldeles tårig... Störtlöjligt... :P gissar på att jag kommer gråta i sista boken då jag vet vad som händer...
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • sarasessi
    Pröva och köp en vetevärmare. Finns på life med kardborreband som man värmer i micron och sen binder runt ryggen. 349 kr eller liknande och ryggvärken är som bortblåst (nästan). Läste att du ska göra vul imorgon. Lycka till!
  • TheLove
    sarasessi skrev 2010-09-27 22:20:46 följande:
    Pröva och köp en vetevärmare. Finns på life med kardborreband som man värmer i micron och sen binder runt ryggen. 349 kr eller liknande och ryggvärken är som bortblåst (nästan). Läste att du ska göra vul imorgon. Lycka till!
    Tack :) Har vetevärmare men jag hittade den inte igår förrän ett bra tag efter jag skrev inlägget. Men den har inget kardborre så jag ska köpa en med det hade jag tänkt. Funderar på lundmyrs... Igår kom jag på att jag kunde knyta den över ryggen med hjälp av en sjal så det funkade ju det med... Men nu har jag ont igen :(
  • snöstjärna

Vaknade klockan 3 i natt.
    Färskt blod, till å med på lakane ;(
    Gick på toa .... färsk blod.

I 2 veckor fick jag känna denna lycka, nu är jag riktigt orolig.
    Jag tror bönan lämnat oss ... missfall. Ordet skär i mig.
    Det gör ont. Mår illa vid tanken.

Det var inte planerat, men ack så älskat!

Vilken tur att vi har tid i morgon för ett VUL.
    Men jag tror vi misst barnet.

Idag måste jag iväg, men hade helst bara stannat hemma å bäddad ner mig.
    Känner mig lite febrig ;(
    Det är fortfarande färskt blod.

Dock har det inte "kommit" ut än.

Vi får leva i ovisshet, å se i morgon.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~