talare skrev 2011-04-26 14:37:53 följande:
man får väll korta ner tiden? sex 3ggr på... 3timmar kanske?

haha ja det kanske funkar :) Lyckades få till en gång igårkväll, nu ska jag lämna sonen på dagis och försöka få igång maken igen ;) Det blev sammandragningar i alla fall =)
Fridayyy skrev 2011-04-26 14:50:44 följande:
Bebisen kommer väl ut i ren förskräckelse...=) . Det sägs ju att spermierna mjukar upp livmodertappen men man måste väl ändå rent hormonellt vara ganska redo??
Precis som du säger har jag hört att man ska vara hormonellt redo och att sperman innehåller proteiner som gör att man öppnar sig lättare...
Sommarnatt2010 skrev 2011-04-26 19:08:47 följande:
Eksjö...
hihi ja kanske, är ju ett mål iaf...sen är det en del saker som både snickare och elektriker måste rätta till...De har två månader på sig. men vi har lagt in ett önskemål om att det ska göras snarast så att de är klara innan Liten kommer...Jo jag tror du har nämt det...Hoppas verkligen att den vänder sig. Fick pepp av en vän innan som hade en kompis som gjort vändnings försökt o allt som misslyckats men där bäbis ändå vänt sig av sig sälv typ dagen innan snitt. så hoppas in i det längsta...
Jag började lite smått packa till Liten idag. Drömde i natt att vattnet gick på en lektion så jag tänkte att det är bäst att sätta fart med sådant. Kan ju egentligen starta preis när som...Men ska ju jobba denna och nästa vekca oxå är det tänkt.
haha jag packade min väska för många veckor sen... Får se om jag måste lägga i lite större kläder med... Mkt möjligt att lilleman inte kommer i 44 om jag går tiden ut eller över tiden...
Jag har också fått för mig om vattnet går i skolan eller ute på stan eller nått... känns som det skulle bli lite jobbigt :P