• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • Eerika

Hormoner:

Jag har med humör som svänger upp o ner, just nu håller jag på med inskolning med sonen.
    Det går jättebra när han är på förskolan själv, men sen när jag hämtar honom och hela em hemma så är han jättemammig!! Detta gör mig halvt galen. Gnäll, gnäll, gnäll och jag får inte gå ett steg ifrån honom.
    Det måste ha och göra med inskolningen.

Foglossningen:
    Haha ja vi vankar som ankor, men det är ju enda sättet som gör att det är ok att gå!!
    Min man sa att jag behöver ju inte gå som en höggravid!! Men vad ska jag göra då sa jag??
    Som tur är har jag hittat mitt rehabbälte som jag använder när jag ska röra på mig mkt.
    Mitt dilemma är vad jag ska säga på jobbet? Jag har ett jobb som gör att vi blir omplacerade när det syns att vi är gravida. Nu har ju jag fått lite mage redan och har svårt att springa, gå mkt som är ett  måste i mitt jobb.
    Chefen vet ju redan. Jag funderar på att tala om det första dagen så behövs det inte spekuleras om ngt och jag kan ha lite andra arbetsuppgifter från början.
    Vad säger ni??

• snöstjärna

Tack tjejer! I morgon vid 13 får vi se. Hoppas det inte kommer nått mer färskt idag. Kommer springa på toa massor idag å torka sönder mig :P

• sarasessi
    snöstjärna skrev 2010-09-28 08:17:56 följande:
    Tack tjejer! I morgon vid 13 får vi se. Hoppas det inte kommer nått mer färskt idag. Kommer springa på toa massor idag å torka sönder mig :P
    Hej! Jag fick också färskt klarrött blod nu på morgononen. Är skiträdd! Har ringt bm precis och hon gav mig inget svar jag blev klokare på direkt. Rädd rädd rädd :( Ska ringa sjukhuset och kolla om jag får komma på vul.
  • TheLove

Men vad är det här? Ska alla blöda som har bf i maj? Känns ju onekligen så... Vi får hålla tummarna för varandra allesammans!

Min rygg går snart av :(

• sarasessi

Blödde klarrött blod imorse och fick inte tid till vul förrän nu på måndag. Kan inte sluta gråta :( Är så rädd! Hur ska jag orka vänta så länge tills jag får veta *suck*...

• TheLove
    sarasessi skrev 2010-09-28 10:57:15 följande:

Blödde klarrött blod imorse och fick inte tid till vul förrän nu på måndag. Kan inte sluta gråta :( Är så rädd! Hur ska jag orka vänta så länge tills jag får veta *suck*...

Kan du inte ringa privat? Eller åk in till akuten. Där tar det ju många timmar innan du får hjälp men kanske värt det ändå... Tycker det varit tillräckligt länge att vänta sen i fredags en halv vecka alltså...
  • sarasessi
    TheLove skrev 2010-09-28 11:01:14 följande:
    Kan du inte ringa privat? Eller åk in till akuten. Där tar det ju många timmar innan du får hjälp men kanske värt det ändå... Tycker det varit tillräckligt länge att vänta sen i fredags en halv vecka alltså...
    Jo, ddet blir akuten. Ringde precis min sambo som kommer hem och kör mig dit. Vill inte ta mig dit själv? Som "tur" var är jag ledig idag. Klarar inte att vänta tills på måndag.
  • talare
    TheLove skrev 2010-09-28 09:22:04 följande:

Men vad är det här? Ska alla blöda som har bf i maj? Känns ju onekligen så... Vi får hålla tummarna för varandra allesammans!

Min rygg går snart av :(

verkar så.. jag blödde också lite igår kväll ,men det kändes mer som en flytning (liksom hal) som var lite färgad (brunrött) men idag är det okej. så hoppas det inte var något
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~