• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • maddelu

nämen usch vad många som blöder, låter inge vidare alls. MEn jag håller tummar och tår att allt är som det ska!!!! {#emotions_dlg.flower}

• Sommarnatt2010
    TheLove skrev 2010-09-27 17:18:58 följande:
    Hade också svårt att lyssna på bm när de ville flytta bak mig... Mig flyttade de nämligen 10 dagar har jag för mig att det var. Då hade jag precis gått in i V.12 och fick hoppa tillbaka och inte vara i den trygga veckan :P Det roliga då var att jag viste exakt när jag hade äl och Elliot blev till... Men han föddes ju för tidigt med så det var kanske så att han var redo att ploppa ut :P

Vi har ju bara haft oskyddat sex en gång så det finns inte så mycket att välja på men men kör på mitt tills jag vet säkert efter UL...
  • Sommarnatt2010

Håller tummarna för alla er som blöder. Hoppas ni får positiva besked idag :S
    STOR KRAM

• sarasessi

Var inne för att göra vul på gynakuten precis men de sa att det inte var någon idé att göra vul när jag bara är i v. 7+0 enligt mensen. Hon sa att det antagligen var för tidigt för att se hjärtfrekvens. Pratade med en barnmorska i en kvart ungefär men blev knappast klokare av det. Orkar inte med denna oron. Nu måste jag vänta tills på måndag med att göra vul. Har en vardag att sköta men det känns som om jag inte kommer kunna tänka på något annat :( Ledsen :(

• Sommarnatt2010
    sarasessi skrev 2010-09-28 13:15:04 följande:
    Var inne för att göra vul på gynakuten precis men de sa att det inte var någon idé att göra vul när jag bara är i v. 7+0 enligt mensen. Hon sa att det antagligen var för tidigt för att se hjärtfrekvens. Pratade med en barnmorska i en kvart ungefär men blev knappast klokare av det. Orkar inte med denna oron. Nu måste jag vänta tills på måndag med att göra vul. Har en vardag att sköta men det känns som om jag inte kommer kunna tänka på något annat :( Ledsen :(
    Tråkigt att höra, hoppas det går bra!!

Måste bara fråga, jag känner mig lite knasig. Jag har hund och är ute o går en hel del...I början på förra veckan mötte jag två killar (inget konstigt med) men jag fick en jätte konstig känsla av att de skulle vara farliga o kanske ge sig på mig. Den ena hejade glatt o gick vidare, men jag hade hjärtklappning resten av rundan...

sen i torsdags var min man bortrest o jag sov själv hemma, vilket jag gör en del då han reser lite i jobbet. Men jag släkte aldrig lampan, det kändes helläskigt...O igår kväll när jag var ute med hunde kände jag mig mörkrädd..

Jag tycker det är lite små läskigt att vara ute o gå om det är dåligt med gatlyktor o så, men nu gick jag ju i stan...Känner inte alls igen mig..Är det någon mer som har reagerat liknande. Är det hormonerna oxå som spelar mig ett spratt eller vad beror det på???
  • sarasessi
    Lakriz: Det har säkert en del att göra med hormonerna!!!! Jag vågar ex. inte köra bil just nu. Har blivit nojjig för en massor. Inte konstigt att jag blir nojjig nu när jag blött men min sambo säger att man inte ska måla fan på väggen innan man vet.
  • snöstjärna

Hmm. Brukar kunna se om fostret finns där även om hjärtat inte börjat slå, va ignorant av dem! De brukar även kunna se var blödningen kommer ifrån! Jag håller tummar å tår för oss alla små blödiga här :P i morgon är det vul för oss i v6+3. Sist hade jag en blödning i v6+4 och var in dagen efter och såg ett tickande hjärta!! Blev sen backad 6 dagar på rUL ... Så detbrukar synas i v7 har jag hört. Alltså 6+

Lycka till allihopa!!!

Håll tummarna för oss vid 13 i morgon ...

• Fia 82

Känns som att jag oxå tillhör denna tråd.. är 7+0 idag och har blödigt lite nästan hela tiden... mest har det bara varit brunt och som flytningar.. inget färskt blod men man är ju supernervös ändå!
    Ska till bm på torsdag och hoppas jag får vul då och se om allt är ok.....

• jakeline

Men vad alla blöder?! Vad är det här... så ska det ju inte vara... Är det bara jag som inte haft sådana problem?

~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • melkersmamma

jag har inte heller blödit något jakeline. hoppas verkligen att jag inte kommer att göra det heller även ifall jag gör det utan någon fara..

förstår verkligen alla som blir oroliga.. man vill ju inget hellre än att allt ska vara bra med bäbisen! och när jag läser att bm eller dom på akuten inte gör något blir man ju extra orolig.. dom jobbar väl där för att hjälpa mig som kommer dit!?

Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~