sarasessi skrev 2010-09-28 13:15:04 följande:
Var inne för att göra vul på gynakuten precis men de sa att det inte var någon idé att göra vul när jag bara är i v. 7+0 enligt mensen. Hon sa att det antagligen var för tidigt för att se hjärtfrekvens. Pratade med en barnmorska i en kvart ungefär men blev knappast klokare av det. Orkar inte med denna oron. Nu måste jag vänta tills på måndag med att göra vul. Har en vardag att sköta men det känns som om jag inte kommer kunna tänka på något annat :( Ledsen :(
Tråkigt att höra, hoppas det går bra!!
Måste bara fråga, jag känner mig lite knasig. Jag har hund och är ute o går en hel del...I början på förra veckan mötte jag två killar (inget konstigt med) men jag fick en jätte konstig känsla av att de skulle vara farliga o kanske ge sig på mig. Den ena hejade glatt o gick vidare, men jag hade hjärtklappning resten av rundan...
sen i torsdags var min man bortrest o jag sov själv hemma, vilket jag gör en del då han reser lite i jobbet. Men jag släkte aldrig lampan, det kändes helläskigt...O igår kväll när jag var ute med hunde kände jag mig mörkrädd..
Jag tycker det är lite små läskigt att vara ute o gå om det är dåligt med gatlyktor o så, men nu gick jag ju i stan...Känner inte alls igen mig..Är det någon mer som har reagerat liknande. Är det hormonerna oxå som spelar mig ett spratt eller vad beror det på???