• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • jakeline

jag är hård i magen... Inte alls roligt... spricker där bak och blöder... pardon my overrevealing nature... Å ändå äter jag fiberrikt och så där...

~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • jakeline
    snöstjärna skrev 2010-09-29 09:48:41 följande:
    Å nu lite mer färskt blod.
    Kan inte klockan bli 13 nån gång!
    tiden går extra långsamt idag...
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • TheLove
    snöstjärna skrev 2010-09-29 09:48:41 följande:
    Å nu lite mer färskt blod.
    Kan inte klockan bli 13 nån gång!

Bara 2 timmar kvar!! Håller alla tummarna nu!

Jag har ingen aptit alls :( Är aldrig hungrig längre Känns superträligt...

Någon som tänkt på att det står på slv att man ska dricka lättmjölk, äta lättyoughurt och lättfil? Varför? Jag kan behöva gå upp en hel del kilon (gick upp 16 förra gången och mådde bara bra av det) visst måste man kunna dricka mellanmjölk i alla fall?

• Gummsan85

jag e ganska normal i magen, inte hårt å inte löst men mina fisar stinker juh som sagt :( tänkte omd e kunde ha med något jag ätit å göra eller om de e så när man e gravid? har inte något minne av att de va så här förra gången. de återstår och se om de går över (hoppas).

lycka till idag ni som ska göra vul! hoppas på litet där inne :)

Molly, mammas underbaraste sessa!!
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-09-29 11:08:54 följande:

Någon som tänkt på att det står på slv att man ska dricka lättmjölk, äta lättyoughurt och lättfil? Varför? Jag kan behöva gå upp en hel del kilon (gick upp 16 förra gången och mådde bara bra av det) visst måste man kunna dricka mellanmjölk i alla fall?

Vi dricker mellanmjölk hemma, det ger oss lite extra fett.
    Jag tror det bara gör gott.
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • jakeline
    TheLove skrev 2010-09-29 11:08:54 följande:

jag kör på vanligt jag... mellan mjölk och inga lättprodukter... det har väl med att göra att man behöver näringen och inte kalorierna...

Ugg... gav in för fett-craving och tog mig en stora mosmenyn på statoil. Det var gott... men nu känner jag mig FÖR mätt... det håller väl i två sekunder till... :P
  • Sommarnatt2010

jag dricker mellanmjölk, har alltid gjort o vill inte byta nu..Tror inte det är så farligt. hoppas jag iaf...Får väl fråga BM nästa gång...

Håller tummarna för dig idag!!!

• Eerika

Jag dricker sällan mjölj, tycker det inte är så gott.
    Men när det blir så dricker jag mellanmjölk för det är det vi har hemma. Ett glas till maten kan absolut inte vara ngn fara. Tycker att de varnar för så mkt märkligt imellanåt. När min mamma vänta mig var det minsann bara alkohol och nikotin man skulle avstå ifrån, och se det blev människa av mig med =)

• Gummsan85

vart hittade ni den informationen? slv, va e de? :/

nu har jag iaf ringt till bm, dom ringer dock upp mig 10 över 2 så hoppas att vi är på stället så sväris är ute och lastar då. vill juh inte att han ska höra. vet inte om jag vågar svara annars :(.

Molly, mammas underbaraste sessa!!
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~