• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • tove83

jippi fick tiden till Rul idag så tisdagen den 14/12 ska bli så skoj att se den lille=)

• Fridayyy
    TheLove skrev 2010-11-19 17:21:40 följande:
    var inne i en annan tråd där några fått ett nästan säkert besked om kön på kub, jag trodde inte det gick så jag frågade inte ens om hon kunde kolla, men i V.20 som jag kommer vara i på rulet så borde de kunna se och jag hoppas att få svar då :)
    Jaha, men könen ser ju nästan likadana ut från början. Jag trodde de absolut inte ville säga innan v.18 och även då har man ju hört att de sett fel. Jaja, jag gör inte KUB och jag ska inte fråga på RUL heller, jag väntar med spänning till födelsen.
  • TheLove
    Fridayyy skrev 2010-11-19 18:01:13 följande:
    Jaha, men könen ser ju nästan likadana ut från början. Jag trodde de absolut inte ville säga innan v.18 och även då har man ju hört att de sett fel. Jaja, jag gör inte KUB och jag ska inte fråga på RUL heller, jag väntar med spänning till födelsen.
    jo jqag har ingen aning faktiskt... vi väntade med spänning när vi väntade sonen men jag var mer farsinerad av att han hade hår än att det var ett pojke så jag tar gärna reda på det denna gång... antagligen gör vi ett 3d senare med för att bekräfta...
  • snöstjärna

Åh vet ni vad jag lyckas med?
    Bitit av en del av min hörntand här i kväll ...

Åh fuck.

Jag som har sån jäkla ångest över tandläkaren som det är.
    Antar jag måste ringa dem ...

Kan de bedöva när man är gravid? Röntgen vet jag de helst inte gör?

FAN!

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • TheLove
    snöstjärna skrev 2010-11-19 19:21:21 följande:
    Åh vet ni vad jag lyckas med?
    Bitit av en del av min hörntand här i kväll ...

Åh fuck.

Jag som har sån jäkla ångest över tandläkaren som det är.
    Antar jag måste ringa dem ...

Kan de bedöva när man är gravid? Röntgen vet jag de helst inte gör?

FAN!
    Neej! Fasen vad ont. Gillar inte heller att gå till tandläkaren...
    Bedövning borde inte vara några problem men som sagt röntga vill de inte göra (men tror att det finns heltäckande skydd man kan ha som gravid) Tror jag läst någonstans att strålningen när man röntgar en tand är ungefär som att flyga flygplan (viste inte att man blev "strålad" när man flög...) Men detta har jag inga bevis på stämmer (kan vara fl jag läst det på och då ska man nog inte lita på det )
  • TheLove

och nu när du läst det på fl så ska du inte lita på det om du inte hittar fakta på det ;)

• snöstjärna
    TheLove skrev 2010-11-20 07:06:40 följande:
    Neej! Fasen vad ont. Gillar inte heller att gå till tandläkaren...
    Bedövning borde inte vara några problem men som sagt röntga vill de inte göra (men tror att det finns heltäckande skydd man kan ha som gravid) Tror jag läst någonstans att strålningen när man röntgar en tand är ungefär som att flyga flygplan (viste inte att man blev "strålad" när man flög...) Men detta har jag inga bevis på stämmer (kan vara fl jag läst det på och då ska man nog inte lita på det )
    Usch.
    Jag har sån ångest.
    Men jag läre nog ringa idag, så de får kika i alla fall ... typiskt!
  • TheLove
    snöstjärna skrev 2010-11-20 07:09:45 följande:
    Usch.
    Jag har sån ångest.
    Men jag läre nog ringa idag, så de får kika i alla fall ... typiskt!
    ja verkligen... Var hos tandläkaren för lite drygt ett år sen och de ville ha mig tillbaka om ½-1år men jag sa att vi försökte bli gravida och ville dra ut på det... Nu tog det ju ett helt år för oss att bli gravida medans det tog sig på första försöket med sonen vilket vi trodde det skulle göra denna gång med (kanske inte första men inte ett helt år iaf) Men jag hade ju hunnit dit igen innan jag blev gravid... nu är det ju typ det första jag måste göra efter jag krystat ut ungen ;) Ser inte fram emot det...
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-11-20 07:12:31 följande:
    ja verkligen... Var hos tandläkaren för lite drygt ett år sen och de ville ha mig tillbaka om ½-1år men jag sa att vi försökte bli gravida och ville dra ut på det... Nu tog det ju ett helt år för oss att bli gravida medans det tog sig på första försöket med sonen vilket vi trodde det skulle göra denna gång med (kanske inte första men inte ett helt år iaf) Men jag hade ju hunnit dit igen innan jag blev gravid... nu är det ju typ det första jag måste göra efter jag krystat ut ungen ;) Ser inte fram emot det...
    Jag är en sån hemsk människa som inte varit dit på flera flera flera år .., så jag får väl skylla mig själv lite.
    Har en tand som är lagad under alla mina år, å det är självklart den som gått sönder =(

Fan.

Hoppas det inte blir allt för dyrt, för då blev det ingen rolig jul i år =P
  • TheLove
    snöstjärna skrev 2010-11-20 07:58:07 följande:
    Jag är en sån hemsk människa som inte varit dit på flera flera flera år .., så jag får väl skylla mig själv lite.
    Har en tand som är lagad under alla mina år, å det är självklart den som gått sönder =(

Fan.

Hoppas det inte blir allt för dyrt, för då blev det ingen rolig jul i år =P
    håller tummarna!
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~