jakeline skrev 2010-11-18 15:15:34 följande:
jo vi försöker och jag har sagt att jag vill att vi väntar tills vi båda varit hemma med den här bebben. Vi har inga direkta lån i övrigt, förutom csn och ett litet billån (bil, hus och studier är helt ok enligt mig... :P). Men det ger sig nog tänker jag.
Jo bil kan jag tycka är ok så länge man inte köper en helt sprillans ny bil som faller i värde så fort man startat motorn på den... csn har jag ju såklart med :P
Åsasåsa skrev 2010-11-18 17:36:55 följande:
Alltså nu går tiden bra långsamt tycker jag!Hälsade på en kompis med en 7 månaders idag, vill också ha min bebbe nu! Hoppas tiden går snabbt till 8 dec iaf då jag ska på UL. Men kan inte bestämma oss om vi ska ta reda på kön eller inte.... först var vi tvärsäkra men nu börjar vi fundera på om vi inte ska vänta tills det är dags...
Trevlig kväll

så grubblade vi när vi väntade sonen men bestämde oss för att vi ville veta, men då kunde de inte se. Sen ett senare ul frågade de om vi ville veta för hon hade sett men det ville inte min man då så det blev inget av den saken... Det tar vi igen denna gång för nu är vi helt överrens om att vi ska kolla det... Tycker man kan göra så, ena barnet kollar man, andra inte så får man prova på båda ;)
Kan tillägga att när sonen kom ut brydde jag mig mer om att han hade hår än att veta vilket kön han hade...

Sommarnatt2010 skrev 2010-11-18 18:43:32 följande:
Hej!! Har inte hunnit med att kika läget på några dagar..Jag har oxå känt mig väldigt ogravid ett tag...Har gått ner i vikt se inskrivning o det är nog det som gjort att jag nojjar...Men idag var vi på KUB o så underbart det var att få se liten...
Jag hade inte kunnat föreställa mig den känslan, men det var helt fantastiskt att få se den lill* den sparkade o fäktade en massa o tydligen räckte den ut tungan oxå (inget jag såg dock) Hjärtat pickade på så fint...Allt såg jätte fint ut =)
Blev flyttad lite så är i 13+1 istället för 13+4 som jag trodde.och BF blir den 24 maj istället....Det känns faktiskt lite viktigt att inte BM hade helt rätt oxå :P
Här är vårt pyre, tyvärr blev inte kort på kort så himla bra
Nästa gång vi får se liten är den 27 dec då ska vi på RUL
Vi har fullt upp med vårt garage o tisdagen v 48 kommer huset...Ska bli så spännande att se hur det blir...Synd bara att man har en knäpp chef som inte vill ge mig ledig då :( Har en hel del komp att ta ut, men det tyckte han inte om...Känns inte som det är läge att berätta att man tänker vara hemma ett år. Då får jag nog verkligen inte ledigt :(
Mys med ul :) Jag fick inte heller någon bra bild (fick två) men hoppas på att nästa gång blir bättre bild. Jag kommer göra rul den 28e dec :) Så nästan samtidigt blir det ju. Hoppas hoppas vi får veta könet då :):)
Vadå kommer huset? kommer det ett färdigbyggt hus? eller delar att sätta ihop det (gnön på området men har svårt att se en lastbil köra runt med ett helt hus på flaket ;)
Tråkigt med en sån chef :(