• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • TheLove

Min mage är för övrigt jätteliten... syns inte att jag är gravid längre... misstänker att svullnaden försvunnit och det bara är bebismage kvar... men den syns inte alls :(

• Fridayyy
    snöstjärna skrev 2010-11-20 07:58:07 följande:
    Jag är en sån hemsk människa som inte varit dit på flera flera flera år .., så jag får väl skylla mig själv lite.
    Har en tand som är lagad under alla mina år, å det är självklart den som gått sönder =(

Fan.

Hoppas det inte blir allt för dyrt, för då blev det ingen rolig jul i år =P
    JAG MED, jag måste gå dit snart, allt annat kommer ju emellan hela tiden. Barn, flytt m.m.
  • Fridayyy
    TheLove skrev 2010-11-20 08:18:22 följande:
    Min mage är för övrigt jätteliten... syns inte att jag är gravid längre... misstänker att svullnaden försvunnit och det bara är bebismage kvar... men den syns inte alls :(
    Jag känner livmodern på morgonen tror jag, när jag ligger ner. Jag tror att jag inte känner på kvällen för magen är så svullen. Så jag ser mest fet ut tycker jag.
  • TheLove
    Fridayyy skrev 2010-11-20 10:53:47 följande:
    Jag känner livmodern på morgonen tror jag, när jag ligger ner. Jag tror att jag inte känner på kvällen för magen är så svullen. Så jag ser mest fet ut tycker jag.
    jag ser så så ogravid ut att jag nästan tror jag inbillat mig alltihop (2vul, kub, sparkar, allt) Men å andra sidan så vet jag ju att det inte stämmer... Har svårt att förstå att magen inte syns när bebis är typ 8cm från huvud till skjärt.. :S
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-11-20 08:18:22 följande:
    Jag har inte nån mage heller =(
    Deppar totalt över detta ...
    å inte känner jag nått heller..
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Sommarnatt2010
    jakeline skrev 2010-11-20 18:30:54 följande:
    Haha tänk om någon månad, då kommer ni sitta och oja er över magen! :P Min börjar bli i vägen.

fast jag vill oxå ha en sån där fin lite kula... Förstår inte vad liten gömmer sig...10cm borde ju ändå ta lite plats
  • jakeline
    Sommarnatt2010 skrev 2010-11-20 18:41:58 följande:
    fast jag vill oxå ha en sån där fin lite kula... Förstår inte vad liten gömmer sig...10cm borde ju ändå ta lite plats
    jo man tycker ju det. Fast jag har ju en hel del extra som vadderar... men den börjar bli mer fast nu och inte bara fettfladdrig. :P
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • hoppfull 2010
    snöstjärna skrev 2010-11-20 07:09:45 följande:
    Usch.
    Jag har sån ångest.
    Men jag läre nog ringa idag, så de får kika i alla fall ... typiskt!
    ush, inte roligt med tandläkaren...

Jag var dit för ca två veckor sen...var tvungen att dra ut en visdomstand...bedövning fick jag..:)

Hoppas de går bra me ditt besök oxå!
  • TheLove

Imorgon kommer en magbild från mig... Går in i V.15 då :)

Någon mer som har extremt fett hår sen ni blev gravida? Jag brukar duscha håret ungefär var 3-4e dag innan jag blev gravid. Nu tvättar jag varannan men det blir fett redan efter en dag typ... Känner mig så skabbig men orkar verkligen inte tvätta det varje jävla dag... *sur*

Så har jag så extremt ont i ryggslutet/svanskotan vet inte vad det är för fel :( Har haft ont i en vecka nu...

Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~