• M y

BF september 2011

Tekla78 skrev 2011-03-09 17:47:38 följande:
    Hej, hej. Då hoppar jag också av denna tråden då. Var på gynakuten på SÖS idag och fick ett tråkigt besked. Embryot slutade växa i v 7 och läkaren såg inget tickande hjärta tyvärr.

Alla sköterskor/barnmorskor jag pratade med innan var helt cool-lugna eftersom de tyckte det var helt normalt med blödningar och inget jag skulle oroa mig för. Ingen jag pratade med tyckte att jag skulle utesluta sex i framtiden (alltså när de fortfarande trodde att jag var gravid) och de jag pratade med misstänkte alltså inte missfall.

Så hoppas jag inte skrämt er till att inte ha sex, för det hade alltså inget med mitt missfall att göra.
    Blir skrapning på fredag...

Jag är såklart jätteledsen, men det går upp och ner. Trots allt har jag en superfin son som sitter här i soffan bredvid mig. Jag och maken är överens om att försöka igen så snart det går. Så småningom hoppar jag in i en ny tråd!

Lycka till allihop och kram på er! Kanske kikar in lite då och då och tittar på lite fler ultraljudsbilder ;)
    Nej va tråkigt Rynkar på näsan
    Massa styrkekramar och all lycka till när ni ska försöka igen

Hoppas ni plussar snart igen och medelar oss
  • M y

Jag har startat en tråd i vår medlemsgrupp, där kan vi gissa kön och ev. skriva det namn vi tänkt oss.

Problemet är att jag inte kan länka till den,vet ej vad jag gör för fel. Kan någon hjälpa ?

• M y

ajdå,har ni läst Aftonbladet ? Det handlar om Sjukhuset i Kristianstad, nu ska jag definitivt inte föda där igen.

• M y
    betula skrev 2011-03-09 19:38:36 följande:
    Jags er inte tråden då jag kollar på vår grupp.
    Ok,jag vet inte vad jag gör för fel
  • M y
    OoOoO skrev 2011-03-09 20:25:08 följande:
    Namn har vi funderat lite på, men har inga konkreta förslag än.

11+6 idag, så imorgon går jag in i v13. Tycker att jag idag och igår har kunnat känna eventuella fosterrörelser, men är skeptisk till att det verkligen är det. Blir tredje barnet för mig, känner verkligen igen känslan, men tycker att det är för tidigt. Vad tror ni?
    Jag känner min hur tydligt som helst,speciellt på kvällen när jag lägger mig på rygg. Den buffar på så bra att tom sambon käner det med handen. Detta är nr 3 för mig också,så visst kan det vara fosterrörelser.
  • M y

Flisan: Du som är duktig,hur ska jag göra för att få över Kön & Namn tråden till vår grupp ? Kan inte ens länka till den *trögg*

• M y
    Cornellia skrev 2011-03-09 20:46:29 följande:
    Antingen startar du tråden i gruppen. Dvs, går in i gruppen, trycker på "forum" och startat en ny tråd.

Eller så anmäler (röda handen) du tråden som du redan har, och skriver att du vill få den inflyttad i gruppen.

Om du vill länka till tråden så kopierar du atdressen från adressfältet och lägger in i ett vanligt inlägg.
    Ok, har skapat en ny nu. TACK!
    Flisan79 skrev 2011-03-09 20:54:55 följande:
    Jag har letat febrilt efter tråden och hittar den inte ens. Svårt att göra något då.

M y: Gör som Cornellia skriver. Kanske lättast att göra en ny inne på medlemmar.
    mm,har gjort det nu. Kan någon se den?

Försöker länka : http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m57771682.html
  • M y
    Lillywhite skrev 2011-03-09 21:15:01 följande:
    Vi tror att det är en flicka (jag drömmer iaf varje natt om att det är en tjej)
    Namnet just nu: Lea.
    Kan du inte fylla på i Kön & Namn tråden,ska bli så kul sen  att se när alla bebisar har kommit alt. vi fått veta på RUL hur många av oss hade rätt
  • M y
    She is Me skrev 2011-03-09 21:35:20 följande:
    My förstår att du inte känner tilltro till csk med dina upplevelser. Självklart vill man känna sig trygg när man är gravid och ska föda. Fick mitt första barn i lund och allt gick bra, var ju inte där så många timmar. Vilken Mvc har du nu? Finns det inte nån privat du kan gå till?
    Är skriven på Riksens Ständer,men varken jag eller sambon gillar vår BM. När jag började gråta då hon ville ta blosprov blev hon näst in till otrevlig/arg och gjorde klart för mig att jag måste jobba bort min rädsla. Kände mig som ett barn när jag gick därifrån.  Gick där eller var skriven där sist också men hade en annan. Nu ska jag inte gå så ofta,nästa gånh i v 24 men ska byta till någon annan. Har börjat kolla upp var jag kan gå.Vet ej om det finns privata i K-stad.
Svar på tråden BF september 2011