• M y

BF september 2011

lillagreizn skrev 2011-04-13 10:24:47 följande:
    Förresten ni som undra vars våren har tagit vägen, den är här upp hos mig i norr :D Fy fan vilket väder vi har!!  Skrattande
    Jaha, se där.... en sån tur vissa kan ha Skrattande
  • M y
    MelindaBjörk skrev 2011-04-13 11:06:11 följande:
    Foglossning så inåt h******e Rynkar på näsan går ju som agda 98!!
    Haha,men va glad över att du kan gå....själv funderar jag på att köpa mig en rullstol.Skäms
    Det tog mig 20 min att gå hem igår när jag hade lämnat barnen på skolan,annars tar det ca 5...knappt lönt att gå hem för snart skulle man dit igen och hämta.
  • M y
    Sofiafia82 skrev 2011-04-13 11:15:01 följande:
    Verkar som att många är mammalediga, sjukskrivna eller studenter här i forumet.
    Är det bara jag som fortfarande jobbar heltid? Tänkte (om jag nu inte börjar må dåligt senare
    i graviditeten) jobba heltid till och med juli ut och sen ta semester i augusti.
    Hur ska ni andra som jobbar göra?
    Nja,jag studerar heltid,har eget företag och två barn att ta hand om...alltså 400% arbete i månaden minst Cool Sen efter skolan tänkte jag gå tillbaka till mitt jobb fram till mitten av Augusti. Får se om fogarna tillåter det.
  • M y
    She is Me skrev 2011-04-13 11:41:26 följande:
    du kan ju ringa arbetsterapeuten på kommunen och fråga om du kan få låna en rullstol Vet att nån av mina kollegor, förskrev en rullstol till en tjej med svår foglossning...
    mm,det kanske skulle vara något Bälte och TENS hjälper ju ingenting...fast man ser säkert rätt rolig ut när man går och handlar. Först går man en bit,stannar bakom någon hylla,lägger ner maten i kundvagnen ger sig själv en elstöt och sen vankar man vidare till nästa hylla och upprepar proceduren. Ibland så kommer jag på det själv och kan inte hålla mig för skratt ! Måste få prova krykor först,sen till sommaren om det inte blir bättre kan jag ev. fundera på rullstol. Då kan jag sitta och slicka på en glass när sambon kör mig,hur sjuk ser inte det ut ? *asgarvar*Skrattande
  • M y
    NornaB skrev 2011-04-13 15:29:05 följande:
    Härligt med alla RUL Hoppas att det går bra för er alla!!

Jag jobbar nästan heltid, 90%. Det kommer jag att göra fram till den 17/6 sen blir det semester och Gravidpenning fram till bebis kommer. Fast det börar bli attans så jobbigt att jobba. Har ett väldigt tungt jobb.  Jobbar med kossor och grisar på ett naturbruksgymnasium. Nu har vi mycket elever så jag kan ta det rätt lugnt på jobbet
    Önnestad?

Iväg med killarna snart ser så fram emot att stå i 1,5 tim och titta på medans de tränar fotboll...*NOT*
  • M y
    Flisan79 skrev 2011-04-13 16:44:04 följande:
    Haha, ja och fick just veta att hon ble flyttad till den 3:e och väntar en liten pojke

Va roligt för er

Såg på tvn igår ett par tvillingar som födde samtidigt och deras föräldrar som sprang mellan rummen (i USA) såg lite konstigt ut då man inte kunde se någon skillnad på de,som tur va fick de en av varje.

• M y

Norna : jag sitter i bilen och tittar på, kan tänka mig att jag blir av med många vuxenpoäng. De andra föräldrarna tittar konstigt på mig. Jag kan inte hjälpa att de alltid blåser här i Önnestad.

• M y

Norna: Fy va skönt du har det,själv håller jag på att kissa på mig. Undrar hur jag ska stå ut i 45 min. till för här kan man ju inte bara dra ner byxorna...Ja, de är uppväxta här fram till deras pappa och jag skilde oss. Fotbollen ville vi inte ta ifrån dem, så vi kör de hit 2 ggr/ veckan.
    Lantan gick vi alltid till på sommaren då vi bodde här, barnen tyckte det va kul med alla djur och maskiner *nostalgi*.

• M y

Hejhej,

Hemma från RUL

Allt såg jätte bra ut och vi har en livlig bebis som tog 1 tim. att kolla upp. Ny BF 22/9 och ny UL i v 32 pga placentans placering....

NU ska jag verkligen börja njuta är så lycklig att tårarna inte vill sluta komma

• M y
    Miniapa skrev 2011-04-14 12:40:10 följande:
    Glömde skriva att det blir ett ul till i v 32 pga moderkakans placering. Efter halva undersökningen såg hon att det inte behövdes men eftersom hon redan sagt det så skrev hon med det i journalen. Så det är frivilligt om vi vill se honom en gång till eller inte. (det är det ju annars med men nu behövs det ju inte egentligen :). )
    Ja Gud,vilken lättnad och du jag glömmde gå tvärs över och lämna blod. Var helt tagen...kom tänka på det när jag kom hem.Får göra det en annan dag
    Zenobia skrev 2011-04-14 13:17:55 följande:.

M y

Härligt och inte illa med ett till UL senare Man kan alldrig få nog att få titta på dom.
    nja,vet inte riktigt om jag ska glädjas då det är pga plancentans placering. Vet att de kan ändra sig längre fram,men skulle den inte göra det innebär det snitt och det är det värsta tänkbara för min del som får dödsångest bara jag ser en nål.Nej fy,hemska tanke... 
Svar på tråden BF september 2011