BF september 2011

går ju som agda 98!!
Sen efter skolan tänkte jag gå tillbaka till mitt jobb fram till mitten av Augusti. Får se om fogarna tillåter det.
Va roligt för er ![]()
Såg på tvn igår ett par tvillingar som födde samtidigt och deras föräldrar som sprang mellan rummen (i USA) såg lite konstigt ut då man inte kunde se någon skillnad på de,som tur va fick de en av varje.
Norna : jag sitter i bilen och tittar på, kan tänka mig att jag blir av med många vuxenpoäng. De andra föräldrarna tittar konstigt på mig. Jag kan inte hjälpa att de alltid blåser här i Önnestad.
Norna: Fy va skönt du har det,själv håller jag på att kissa på mig. Undrar hur jag ska stå ut i 45 min. till för här kan man ju inte bara dra ner byxorna...Ja, de är uppväxta här fram till deras pappa och jag skilde oss. Fotbollen ville vi inte ta ifrån dem, så vi kör de hit 2 ggr/ veckan.
Lantan gick vi alltid till på sommaren då vi bodde här, barnen tyckte det va kul med alla djur och maskiner *nostalgi*.
Hejhej,
Hemma från RUL
Allt såg jätte bra ut och vi har en livlig bebis som tog 1 tim. att kolla upp. Ny BF 22/9 och ny UL i v 32 pga placentans placering....
NU ska jag verkligen börja njuta är så lycklig att tårarna inte vill sluta komma