Liz skrev 2011-08-10 17:11:37 följande:
Vi var också snabba med allt. Vi har dock umgåtts lite under "moppe" tiden för 10 år sen ungefär... så vi har ju alltid vetat vilka vi är... sen träffades vi för första gången på krogen i mars förra året. i augusti flyttade vi ihop, 2 september blev vi tillsammans. så vi blev sambos innan vi blev ett par kan man säga.... 31 december plussade jag, så blev väll gravid i i början på december... och nu är det mindre än 30 dagar kvar tills vå har vår egen produktion i händerna typ.
var lite orolig när jag plussade eftersom det inte var planerat men ändå inte helt oväntat... vi har ju aldrig ens hunnit gått igenom någon kris liksom. och nu helt plötsligt så skulle man bli på tjocken med en kille som man inte ens haft ett bråk med.. vem vet hur det kan sluta? Man är ju fortf nykär...
men allt känns så rätt med han, och han förståndig, mogen, underbar, ansvarsfull och bäst på alla sätt och vis. han är en underbar karl och han kommer bli den bästa pappa ever ! så ångrar inte en sekund av att vi behållde den lille

Här är en till som varit med om snabba svängar
Vi träffades i februari 2010,flyttade ihop i april...förlovade oss i Oktober och plussade 2 januari i år. Nu är det 33 dagar till BF. Jag har aldrig ångrat en minut av mitt liv sen Februari 2010,allt har känts rätt från första stund. Och med ett äktenskap på 10 år med två barn i bagaget så vet jag att det inte finns några garantier för hur det ska gå.