• Modgun

Gåstol.

Personligen så röstar jag nej.
    Förstår inte varför man har en gåstol. Men det är jag det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-04 23:28
    Håll en god ton i tråden, känner någon för att ge syrliga kommentarer eller dylikt, så kan ni väl vara så snälla att ta det via pm isåfall?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-05 00:30
    Nu ska jag logga ut. Återkommer till diskussionen imorgon, då den för en gång skull är ganska sansad, vilket är vanligt på fl.
    God natt med er och sov gott.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gåstol.
  • Takhiza
    Ja - det var viktigt i sonens träning och han började inte gå förren vid 15månader. Han fattade aldrig grejen med att gå så stolen var jätte bra! Vi satte honom i den och ropade på honom, han hoppade och upptäckte att "oh shit de rör sig" och började sedan prova själv. Höll vi honom i händerna och försökte gå med honom satte han sig bestämt ned och vägrade röra en muskel! Envisa unge...

Han kröp första gången en vecka innan han gick, eller ja... han gick inte så mycke... han resta sig upp mot väggen, promenerade till mitten av makens datorrum och ställde sig och DANSADE till musiken!
  • Takhiza
    lövet2 skrev 2011-02-04 22:12:31 följande:
    Nej. Onödig leksak med stor skaderisk.
    Skaderisk? Man håller väl koll på barnet?
  • Trynträ
    lövet2 skrev 2011-02-04 22:12:31 följande:
    Nej. Onödig leksak med stor skaderisk.
    Skaderisk?
  • Modgun
    Takhiza skrev 2011-02-04 22:14:08 följande:
    Skaderisk? Man håller väl koll på barnet?
    Kan tänka mig att barnet kommer högre upp och därför får lättare att nå saker och ting som den inte ska nå. Fast det är bara vad jag tror.
  • Takhiza
    Modgun skrev 2011-02-04 22:18:13 följande:
    Kan tänka mig att barnet kommer högre upp och därför får lättare att nå saker och ting som den inte ska nå. Fast det är bara vad jag tror.
    Fast det får man ju se till som förälder att de inte finns Lika gärna som när de gäller golvhöjd. Dessutom når de ju ändå tex bord osv när de går längs med dem.
  • Takhiza
    goatess82 skrev 2011-02-04 22:18:58 följande:
    nej, sonen gillade inte gåstol, sonen gillade att åka mamma=)
  • Modgun
    Takhiza skrev 2011-02-04 22:19:45 följande:
    Fast det får man ju se till som förälder att de inte finns Lika gärna som när de gäller golvhöjd. Dessutom når de ju ändå tex bord osv när de går längs med dem.
    Givetvis. Men med gåstol så kommer barnen högre upp tidigare än menat, det var väl lite så jag menade.
    Jo men vid det laget så har man ju plockat bort alla de saker som de inte ska nå.
Svar på tråden Gåstol.