• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Pyssilullan

Jag vill att det ska bli Måndag så posten kommer

hihi!!

Är gryyyymt nyfiken på vad som kommer komma denna vecka, måste dock hejda alla mina inköp lite tror jag, kan bli liiite för mkt ibland.

Jag har iaf maaaassor av fint ute nu, flick 80-86 typ...

• Pockadockan

detta är inte sant! min syrra ville att jag skulle buda på ett par jeans till henne, det gjorde jsg och hon vann... nu bill säljaren ha 50 kr för att hon ska skicka i vadderat kuvert och 20 (!!!) kr i emballagekostnad

kan jag be henne slå in dom på ett annat sätt eller vad ska jag göra?

• jessapessa

moppet: visst är det sött? Svea är också rund om magen, men de flesta byxor fungerar i alla fall..

• jessapessa

Har ni alla skrivit i era presentationer vad ni heter på tradera?

• Diwa

Fröken W

Fråga fint om hon inte kan packa i annat material och skicka som skrymmande brev....blir nog 44.- plus emballage då=)

påsarna är rätt dyra så egentligen är det nog inte megamkt i frakt

du kan ju erbjuda dig att skicka en påse hon kan skicka jeansen i?

då borde portot bli absolut max 55 som skrymmande?)

• Pockadockan

pratade med min mamma nyss... vi sätter in så mycket som hon vill ha, orkar inte tjafsa...

• Diwa

en bra sak är att maila säljaren innan man bjuder och kolla av vad frakten blir..

min säljare hävdade 120:- i frakt...

själv skickade jag lika många plagg nu(samma sorts plagg) för 77:-

bah...men bara bita i det sura äpplet och numera mailar jag innan jag bjuder

• R Mutt

Jag har som policy att alltid sätta lägsta möjliga porto. Är det på gränen så underfrankerar jag faktiskt (OM paketet skulle fastna och köparen får lösa ut det så skulle jag stå för den avgiften men det har faktiskt aldrig hänt). Ingen tjänar ju på att man tar ut för mycket porto?

Har ni någon uppfattning om vilka märken som är populära på Tradera just nu?

Polarn & Pyret har alltid gått sjukt bra tidigare men det kanske är för mycket konkurrens nu efter rean eller något? Har tex inte fått ett enda bud på en helt ny rosaröd polarn-tröja (och de basrandiga plaggen brukar _alltid_ gå bra)

GAP gick jättebra förr men går också segt nu, har det börjat säljas i butik i sverige och därmed blivit mer vanligt månne?

No Added Sugar går skitbra... vad mer är hett nu?

• Pockadockan

R mutt:

katvig och ida T verkar ju populärt

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...