• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • pattisza

Kan man söka efter en kategori i en viss stad? T.ex barnkläder göteborg. Jag kan ju söka på sökord, men inte på kategori eller?

• honyponken

det enda du kan göra e ju att gå in på sök åså skriva in ett sökord å välja kategori åså skriva ditt postnummer så kan du välja tex inom 10 mil från ditt postnummer...då får du ju fram dom närmsta iaf

• Felicia6

Ingen som hade nåt svar på min fråga?
    Gaah, blir det jag eller hon som ska betala portot igen?

• R Mutt

pattisza:

Om det är för att spara porto du vill handla i din egen stad så glöm inte att maila och fråga säljaren om de går med på det också.

Jag har bara dåliga erfarenheter av köpare som vill hämta på plats. Antingen ska man gå och möta dem någonstans eller måste hålla sig hemma en viss tid och så dyker de ändå inte upp för än en timma senare eller ändrar tiden osv.

Gäller det en barnvagn etc är det OK för mig men inte om man ska lägga ner en timmas jobb på att få iväg en babykofta. Jag skickar därför med post även till köpare i mig egen stad.

• Lejån

Är det någon som har erfarenhet av att skicka en babybjörn bärsele i orginalkartong? Räcker det med 44+11 i porto eller kommer posten att vilja ta betalt för ett paket??

• honyponken

Felicia: kan du inte maila henne och säga att det kom tillbaka?? se vad hon säger...det är ju ett dilemma d där,men jag tycker inte du ska behöva stå för hela frakten iaf!det är ju menat så att adressen ska vara riktig på tradera lr?! så att det är ju inte ditt fel...

• Lejån

Felicia6,
    det tycker jag att hon ska göra eftersom det är hon som gjort fel. Uppger man en annan adress än den man har så kan man ju inte rimligtvis tänka sig att få det man köpt?

• vermilion

Blir lite trött på att folk hittar fläckar på kläder jag skickar fast jag synat dom i stort sett under strålkastare.. undra just om man blir lite lurad ibland. grrr... nåja, smällar man får ta antar jag.

• SuzyQ

Är en ny användare av Tradera, är hitintills bara köpare. Men jag kommer att bli säljare inom en snar framtid. Jag skulle vilja ha lite tips om vad ni packar era varor i inför frakt.
    Jätte-tacksam om någon kunde hjälpa mig...

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...