• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Pyssilullan

FrökenW: Det har hänt mig några ggr också, men det är bara att maila och säga: SKICKA i en typ HM påse ist.. Det är ju DU som ska få välja hur DU vill packa och betala...

En HM påse kostar ingenting...
    Då kan hon inte säga ifrån...

• Kadorran

R Mutt: Budar på din POP tröja nu...attans att jag inte tog köp nu

• Selmas

Mitt nick står oxå i presentationen!!!

• jiline

Sveasmamma: jag bjuder på din 70-talsklänning! Den e sååå söt. Hoppas jag vinner den

• Jenny28

hej hej, här har ni en till som älskar att handla på tradera. Säljer även lite kläder, stl. 62-68..
    jenny28gbg heter jag där..*L*

• Pockadockan

jenny28: vi får tydligen inte skriva vad vi heter´där här i tråden... skriv det i din press

usch... jag har budat på alldeles för mycket nu, haha! tur att jag har lyckats sälja lite också

• R Mutt

Jag ska börja shoppa så fort jag vet könet , tills dess får jag nöja mig med att sälja.

• jessapessa

jiline: Jaa, vad kul! Håll tummarna!

• versan

NU har jag lagt ut super söta Kläder på Tradera igen bland annat världens sötaste klänning i strl 3-6månader.

• versan

Moppet: Be säljaren att mäta byxorna du är intresserad av det gör jag som säljare gärna Svara på frågor som folk är intresserad av tycker jag man ska göra.
    Svarar dom inte så köper jag inte.
    hehe har oxå en liten tjej som både är lång och småknubbig runt magen
    Men ack så söt

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...