• Såphia

**Den stora feta LCHF-tråden**

Charlotte Perelli sålde väl en shake med lite kolisar?

• Såphia

Ninis: som du säger, det är säkert vätska. Vi måste kunna göra avsteg nån gång då och då.

Körde PF igår från lunch och jäklar vilken fart det tagit äntligen. Minus 500 g sen igår och nu har jag nått mitt näst sista mål innan slutmålet. Har nu gått ner 10,1 kg!! Nästa mål är 0,9 kg bort. Då hamnar jag under 70 kg och sista slutmålet är (idag) ca 67 kg.

Trevlig söndag alla. Idag ska vi ut och hugga gran.

• Såphia

För första gången på 4,5 månader har jag fuskat. Gjorde ett högst medvetet val dock. Var på julbord med jobb och tog ca 1 dl ris ala malta och tre skumtomtar till kaffet. Sååååå gott. Får se vad magen säger om det ikväll och imorgon. På det igen imorgon.

Själv tyckte jag debatten igår var kass. Katrin hade tunghäfta och Nuran var såååå dryg. Samma skitdebatt som vanligt.

• Såphia

Ok. Jag ångrar mig... Mår så himla illa. Har nästan hjärtklappning. INTE värt det....

• Såphia

Pilah: men usch vad läskigt! Det hade absolut skrämt upp mig rejält!

Paulas mamma: Lycka till med daten idag! Hoppas han blir nöjd med maten (och dig)

Efter gårdagens avsteg med lite risalamalta och skumtomtar så har jag gått upp 400 g samt spenderat morgonen på toaletten med en katastrofmage...

• Såphia

Har nu gjort en 20 timmars fasta för att kicka igång kroppen efter gårdagens jullunch. Nu frukost.

• Såphia

Nu har jag bakat ett vörtbröd lchf-style, som gräddas i ugnen. Luktar ljuvligt! Inga fröer eller nötter i. Ska bli spännande att smaka speciellt eftersom jag bara bakat frö/nötbröd innan.

• Såphia

stjierna: wow! Bra jobbat!! Grattis. :) Själv har jag gått ner detsamma fadt på fyra månader.

Standby: hur gick det? Har du vägt dig? Välkommen hem föresten! Hade du det bra? Var säkert värt lite slarv. :) Bara att komma igen nu. Ingen fara och säkert mest vatten.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**