helene306 skrev 2011-04-08 11:30:42 följande:
Nu är det konstaterat, jag har sabbat min dator. Fick återställa den och nu är det tömd på precis allt: bilder, bilder, bilder, dokument och allt annat som tagits emot eller laddats ner. Fan. Jävla. Skit.
Men men, dottern fyller 1 idag så det är bara att blicka framåt.
Trist... men som du säger, det är bara att blicka framåt! Ha en härlig dag och fira er 1-åring ordentligt! Det är ju trots allt bara bilder och dokument som är borta, det viktigaste finns ju kvar!
Jucea - Hoppas du hittar ditt sätt att bli av med dina sista kilon. De har ju alltid en tendens att sitta kvar lite extra hårt.. Sen är det ju så att lyckan sitter ju inte i vikten så kanske är det bra att ta tag i det där som "gnager". Själv är jag väldigt fascinerad av positiva affirmationer och mindfulness och sådant "flum"

för att stärka sig själv och bygga upp sin självkänsla. Måste tipsa om en fantastisk butik på nätet
www.kreativinsikt.se. Surfa gärna runt där eller beställ katalogen och sug i dig all positiv energi från alla må-bra-produkter man kan hitta där!

Stor kram till dig!
Ha en härlig fredag alla! Ikväll står kycklingklubbor och coleslaw på menyn för min del. Mmmmmmm!