Inlägg från: Devotion |Visa alla inlägg
  • Devotion

Göteborgare med BF augusti 2011

Hej!

Nu har jag också hittat hit!

Har BF den 18 augusti och bor i Mölnlycke!

• Devotion

För mig börjar v 16 imorgon! jag håller med om att det är kul varje gång det blir en ny vecka! En av mina gravid-appar i mobilen plingar till och med till och påminner om den nya veckan.

Vi gjorde UL den 27 jan o fick se en sprattlande liten krabat! Nästa gång blir den 22 mars då vi har tid för det stora UL!

Min favvo-sushi-restaurang är sushi Bizen i Lundby. Det är ett jättelitet ställe, men det känns verkligen som om man är i Japan där och sushin är supergod! Japaner som bor i Göteborg vallfärdar dit!

• Devotion

Capa: vi ska inte ta reda på könet! Men om de säger att de ser vete sjutton om vi kan hålla oss! Vi är rätt nyfikna av oss bägge två!

Blondie: jag går på MVC i Mölnlycke, där gjorde vi VUL, men RUL får vi göra på östra sjukhuset! Kan ni göra det hos era MVC?

• Devotion

Gravidyoga lät mysigt men jag tror att jag väntar lite... Det verkade finnas kurser framöver också!

Jag är gärna med på en hemsida men jag tror inte att jag kan maila från mobil-appen?!

• Devotion

Jag träffas gärna men på onsdag kan jag tyvärr inte! Om inte innan så ses vi ju på yogan!

• Devotion

Hej tjejer!

Vad fint det blev med hemsidan!

Igår hände något läskigt. På fm på jobbet började jag få en molande värk i ena sidan bak mot ryggen. Eftersom det blev lite bättre efter lunch trodde jag att jag bara hade suttit lite konstigt men sen blev det värre igen under em. Jag åkte hem lite tidigare från jobbet och när jag väl var hemma gjorde det så ont att jag inte kunde sitta/ligga still.

Ringde då 1177. De kan ju som vanligt inte ge några svar. Jag visste inte själv om det hade med graviditeten att göra eller om det var något annat, men eftersom bebben i magen är viktigast just nu började vi med Gynakuten på Sahlgrenska. Gud vad gulliga alla är där!!! Alla prover såg bra ut och vi fick se Lill(*)n som verkade må bra!! Antagligen beror smärtan på grus eller sten i ena njuren trodde läkaren. Eftersom smärtan nästan var borta (typiskt) när jag träffade läkaren tyckte hon att vi kunde åka hem. Hon sa dock att det kunde fortsätta göra ont till o från i några och att jag kanske skulle behöva äta Alvedon. Det kunde även vara "förstorad" njure pga graviditeten.

Inatt vaknade jag igen av att jag hade såå jäkla ont. :( Fick då ta en Alvedon och sen blev det bättre! Jag hoppas att man slipper dras med detta alltför länge, men skönt att bebben mår bra! man blir ju så himla orolig så fort det är något...

• Devotion

De skulle skicka in ett urinprov på odling för att se så att det inte var någon infektion. i övrigt skulle jag återkomma om det blev sämre eller inte går över.

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011