Inlägg från: Devotion |Visa alla inlägg
  • Devotion

Göteborgare med BF augusti 2011

Capa: på något vis känns fötterna svalare med stödstrumpor! Härom natten vaknade jag av att fötterna var kokheta, svullna och alldeles pirriga! Då tog jag faktiskt på mig mina stödstrumpor o det kändes såå bra! Det låter ju lite tantigt med stödstrumpor men mina är svarta o ser ut som vilka strumpor som helst (fast med längre skaft). Brukar bara ha dem på långflygningar i vanliga fall men nu kommer de nog att användas flitigt framöver!

Kan även tipsa om att lindex har tunnstrumpor med stödjande effekt om man ska vara fin!

• Devotion

StoltCissi: åk in o kolla om du är orolig..

Måste bara fråga er som blivit kallade till föräldragruppsträffar om era träffar också är på dagtid??

Vi blev väldigt förvånade över att våra träffar är mellan 8-11 på fm tre onsdagar i rad. Vet inte riktigt hur vi ska få ihop det med jobb etc?! för det första så är det väldigt kort varsel och för det andra så måste vi ju ta ledigt/semester för att kunna gå! Är inte det lite konstigt?!

• Devotion

Vi tänkte gå till östra den 9 juni och till Mölndal den 13e. Kan vara kul att jämföra lite också!

• Devotion

Nu har vi ringt och försökt ändra till en föräldrakurs på kvällstid men det gick tyvärr inte... Jättetråkigt för nu är det inte säkert att vi kan gå... :( undrar om man kan få hänga med på en kurs på en annan MVC?!

• Devotion

Liisaan: jag hade också moderkakan i framvägg. Har bara lyssnat på hjärtat två gånger men då hittade hon hjärtljuden ganska snabbt! Läskigt att det inte gjorde det för er. Kan moderkakan flytta på sig tro?

• Devotion

Hej tjejer!

Här har det också varit riktigt körigt ett par dagar och jag måste tyvärr hoppa över både yoga och fika idag för att få allt att gå ihop! :(

För övrigt är det full fart i magen här också! mysigt!!!

• Devotion

Stoltcissi o Capa: vilka stökiga pappor.. Förstår att ni har det tufft...

Capa: jag tänker på dig och håller alla tummar att operationen gått bra! Som någon skrev tidigare är det ju ett bra tecken att de opererar för då tror de ju iaf att de kan få bort eländet... Cancer är en fruktansvärd sjukdom.. Min pappa gick bort i cancer januari... :( men han hade kämpat länge så man vet aldrig...

Fru R: det är både jobb, hästar och annat som gjorde att det körde ihop sig idag.

Lill-bus är så pigg idag!! Hela magen hoppar!! Myys!!!

• Devotion

Capa: vad skönt att operationen gick bra! Härligt att hon är en kämpe! Sådant är viktigt när man blir sjuk. Så länge hon själv inte ger upp så kommer hon säkert återhämta sig snabbt!

Jenjen: lycka till med flytten! Vad skönt att det snart är dags. Tänk vad fort tiden går ändå!

Jag har haft fullt upp i helgen! Sambon firade ettårsjubileum med sitt företag så de hade öppet hus i butiken igår! idag har jag varit igång i stallet och i trädgården sen kl 9 i morse så jag är rätt mör nu! Ska bli gott med lite kinamat som Kalle är o hämtar just nu...

Synd att helgerna går så snabbt... Men nu är det bara sex veckor kvar på jobbet för min del!! känns lite overkligt!

• Devotion

Capa: vi köpte kinamat i Mölndal igår! Men när jag bodde i Partille handlade vi alltid kinamat på kyrktorget! Inte så trevligt att äta där kanske men de har bra mat om man vill hämta med sig hem!

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011