Inlägg från: Devotion |Visa alla inlägg
  • Devotion

Göteborgare med BF augusti 2011

Ni får komma ut o hälsa på då!!

• Devotion

Usch då... Vem var det?? Jag var ju också där för ett tag sen och ska tillbaka v 28-30... Då skulle de dock inte ta något vävnadsprov.. Var det ett sådant du tog idag?? Hua!!

• Devotion
    lillahumla84 skrev 2011-04-05 20:34:39 följande:
    ja vad hete hon nu då?!?!?!Obestämd Jo Just ja, Björg Kristjansdotter. Kneppig tant de där.
    Fru R:  Ja du de tänkte jag med när jag gick där ifrån. Usch.
    Blondie82: Tack , ja de är himla skönt att ha de gjort även att jag är himla ömm just nu Skäms. Men lill*n sparkar på bra i alla fall så h*n är ju glad, vilket känns skönt

De där med f-kassan och få svar har jag hört att de kan ta närmare en månad, så mitt tips är att du ringer och ligger på dom lite. Flört
    Det var samma som jag hade...
  • Devotion

Lillahumla84: jag har aldrig tagit något vävnadsprov tidigare så jag har ju inget att jämföra med. Men hon var ju inte den där "mjuka" typen som man kanske hade velat träffa i ett sådant sammanhang.. Sen hade jag väl tur för det kändes inte så mycket när hon tog själva provet. Mer efteråt. Dessutom skrämde hon upp mig lite genom att säga att om det började blöda för mycket så kunde det sätta igång en för tidig förlossning. Gissa om jag tog det lugnt resten av dagen och dagen därpå!

Capa: jag har en liten pålle själv och en inhyrd. Har egentligen inte tid längre men det är en avkomma till min första ponny så hon är född hos oss. Vet inte riktigt vad jag ska göra med henne så hon går hemma o skrotar och blir riden av några småtjejer!!

• Devotion

Capa: jag vet inte hur ridskolan i Partille är, men det är väl skönt att ha någon som ligger nära!

Ridlektioner vet jag inte om jag kan ha men om ni kommer ut får hon gärna rida lite! Min sambo har sitt företag i järnringen Partille och de ska ha öppet hus i maj. Vi pratade lite om att ta med hästarna ner och ha ponnyridning då, men jag vet inte! De är lugna o fina hemma men man vet ju inte om de blir stressade av allt folk och så där nere...

Lillahumlan: hoppas att det slutar blöda.. :(

• Devotion

Capa: vet du var Bilprovningen ligger? om man åker förbi Shell o rusta under järnvägen o svänger vänster?!

Lillahumlan: ska de göra samma test nästa gång? För mig blir det nog ett vanligt cellprov... Då slipper man ju iaf blödningarna...

• Devotion

Min craving är glasstrutar - såna som man fyller med glass själv... Med en massa kolasås på! Mmm....

Jag gillar ju att träna men nu när man inte orkar lika mycket funderar jag på att börja simma lite. Det är så svårt att komma iväg själv bara. Är det någon som vill hänga på nån gång i veckan? Man behöver ju inte bestämma en speciell dag utan ta det när det passar..

• Devotion

Greta: säg till nästa gång så kanske jag hänger på! jag har ju spinnat åtminstone en gång i veckan det senaste och det funkar nog ett tag till. Igår fick jag dock höja styret lite så att magen skulle få plats!

Tråkigt med platserna till Gbg-varvet etc, men det kommer ju fler år! Jag är så sugen på att åka Vasaloppet någon gång men man har förhoppningsvis några år på sig!

• Devotion

Det finns många simhallar att välja på. Själv har jag mest varit på Åby simhall i Mölndal. Sen finns ju valhalla som Greta nämnde, lundbybadet, Lerum m.m. Jag åker även till Borås ibland.

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011