Inlägg från: Devotion |Visa alla inlägg
  • Devotion

Göteborgare med BF augusti 2011

Nu blev det så igen!!! Skittelefon... :(

Går på små moln efter lyckat RUL!

Vår bebis var såå söt!

• Devotion

Hemsk ledsen för mitt spammande! Min telefon har visst fått fnatt... :( har provat att skriva flera gånger men den klipper bort nästan all text...

• Devotion

Nu blev det så igen!!! Skittelefon... :(

Går på små moln efter lyckat RUL!

Vår bebis var såå söt!

• Devotion

Hej tjejer!

Vad härligt att det har gått bra för alla som hade RUL idag! :)

Jag vet inte vad som hände med min telefon förut! Jag startade om den flera gånger men varje gång jag skrev något i forumet så klipptes den mesta texten bort. Så typiskt att det blev så idag när jag verkligen ville rapportera!

Nu är jag hemma framför datorn så nu ska det nog fungera bättre!

Jag har varit sååå glad idag! :) Allting såg bra ut i morse och bebisen var så söt! Hjärta

Nytt BF datum blev 17 augusti (istället för 19 el 20 som de sagt tidigare).

Vi frågade aldrig om kön. Jag trodde att jag skulle bli ännu mer nyfiken när vi väl var där men det var snarare tvärtom. Vi var så glada att allt såg bra ut så det kändes helt oviktigt. Ni får väl hjälpa till att analysera bilderna!

Även jag har moderkakan i framvägg, men jag har faktiskt börjat känna mer och mer rörelser nu. BM trodde dock att det skulle dröja ganska länge innan vi kunde känna något utanpå magen.

Kram kram

• Devotion

Hej tjejer!

Vad mysigt med fika på söndag! jag tänkte nog gå på stan en stund innan så jag parkerar på heden!

Eftersom mitt BF datum blev tidigarelagt går jag nu in i v 20 oj vad tiden börjar gå fort! Tänk vad lååångsamt det var runt v 6-10..

Hoppas att ni får en riktigt bra dag i solen!

Kram

• Devotion

Jag använder också barnolja (till o med i ansiktet). Jag smörjer in mig när jag är blöt o har duschat klart, sen spolar jag av mig en gång till! Blir superlent o skönt!!

• Devotion

Jag frågade efter havandeskapsolja på Apoteket och fick någon slags jordnötsolja... Någon som har testat den?

Är det inte så att det är den mjukgörande effekten man vill åt?! Det funkar säkert med olivolja på magen också!?

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011