Göteborgare med BF augusti 2011
Greta - ja, du marknadsför bra!
Det är ju en hel vetenskap med oljor också tydligen!!
jag ska läsa lite på flaskan från Apoteket vad den innehåller!
Greta - ja, du marknadsför bra!
Det är ju en hel vetenskap med oljor också tydligen!!
jag ska läsa lite på flaskan från Apoteket vad den innehåller!
Vi kikade på barnvagn första gången förra helgen! Fastnade då för Teutonias trehjuling. Dock hade de inte alla märken där vi var så vi får väl kika vidare! Tyckte dock att det var bra att den var vändbar loch att liggdelen var uttagbar! Jag gillade deras fyrhjuling med svängbara (ganska små) framhjul också men då vill vi ha en hyfsat terränggående vagn fick vi tipset om att undvika små hjul.
Vero moda på Allum hade en hel sel kläder tyckte jag! Däremot blev jag besviken på Polarn och Pyret! De hade mycket fint på nätet men på allum knappt någonting... Vad kul med shopping!!!
jag köpte en mamma-jacka på H
Oj vad alla ska träffa BM...
Jag var där i januari senast och ska inte dit igen förrän den 9 maj. Är inte det lite sällan?!
Jag är nyss hemkommen från en fest! Efter en lång arbetsvecka orkar man inte hålla igång så länge...
Kul med fika imorgon! Hoppas att jag känner igen er, var ju inte med sist!!
ser ni någon blond person som ser förvirrad ut så är det säkert jag!!
Hej tjejer!
Tack för igår!
det var jättekul att träffa er! jag pratade precis med BM och hon sa att de hade tagit bort besöket direkt efter RUL. Om jag hade några särskilda frågor kunde jag få komma ändå, men annars är det v 25 som gäller! Eftersom de flyttat mitt datum och pga att jag ska gå till en annan BM fick jag tid en vecka tidigare! När det gäller intyget sa hon att det räcker att skicka in det v 25, men jag ska skicka det direkt när jag varit där!!
Så länge allt känns bra får jag väl vänta nu då...
TantKerstin: jag tittade inte så jättenoga utan konstaterade mer att de hade en del mammakläder. Men det var väl samma stil som övriga Vero moda-kläder! Lite kul med något annat än HM i alla fall!!
jag kommer definitivt gå dit nästa gång jag ska shoppa!!
Blondie: krya på dig!!!!!
Ja, jag kommer totalvägra att gå över tiden så länge. Min syster förlorade ett barn för att moderkakan slutade fungera (efter att ha gått över två veckor). Så nej, jag kommer sätta mig på sjukhuset och inte flytta på mig förrän de sätter igång mig om så nu blir fallet. Fast jag hoppas att jag slipper gå över...
Ja, de har två pojkar nu. men det var verkligen helt fruktansvärt... gå på begravning istället för dop..
Han skulle ha blivit 13 till sommaren..
Lindex har inga mammakläder längre. Hur är det med Kappahl? När ska ni till Allum? Man kanske ska hänga på!?
Lycka till på era RUL imorgon!!!!