Inlägg från: Devotion |Visa alla inlägg
  • Devotion

Göteborgare med BF augusti 2011

Sippann79: haha! Jag känner igen det där!! Jag fyller också 32 i maj men har liksom inte förstått det än...

• Devotion

Blondie: ja, vår bebbe har vissa tider när den är extra livlig, men mest beror det nog på vad jag gör! Om jag rör på mig är den stilla, men om jag är stilla och det är tyst så är den livlig som bara den.. inte så lovande inför framtida nätter kanske?!

• Devotion

Jag märkte det jättetydligt på yogan igår. Så länge vi rörde oss och lät var den hur lugn som helst men på vilan blev det full fart därinne!

• Devotion

Nu har vi också varit på mässan och det var väl ingen höjdare. Vi hade gratisbiljetter iaf! Köpte havandeskapsolja och ett graviditetssäkethetsbälte till bilen! Testade två vagnar och blev ännu mer säkra på att vi vill ha Teutonias trehjuling! Så någon nytta gjorde det väl att gå dit!

• Devotion

Självklart ska man göra UL om man är orolig eller behöver det!

Det har jag ju själv gjort och kommer göra igen om jag är det minsta orolig!

Däremot visste jag att vissa ser risker med UL och det var ju det Blondie frågade om!

• Devotion

Jelli: fy vad otäckt.. Tur att det gick bra..

Stoltcissi: hoppas att det går bra idag!! Ska du till björg?? Jag ska dit igen runt v 28...

• Devotion

Jelli: det kostade 299 men då fick vi 100 kr i mässrabatt så 400 är nog normalt i butik..

• Devotion

Hej på er!

Jag hänger gärna med på info någon torsdag.. Synd att det inte var något den 2 juni..

• Devotion

Blondie: vad kul med möhippa!!!!

Mina favvis-namn är Milton om det blir en kille och Sigrid om det blir en tjej! Blev dock lite besviken när jag fick reda på att min sambos barndomskompis fick en dotter i helgen som ska heta Sigrid! Grr... I höstas döpte min kompis sin dotter till Isabel som var mitt gamla favorit-tjej-namn...

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011