Göteborgare med BF augusti 2011
Blondie: lycka till idag! vad skönt att du fick en paus igår!
Blondie: lycka till idag! vad skönt att du fick en paus igår!
Blondie82: knepig läkare men åh så skönt att du blev sjukskriven!
det är ju ändå en helt ok månad att bli sjukskriven! Tänk att bara sitta på en uteservering och gotta sig en em!
Jag har massor att göra här så jag ska inte ens klicka på den där länken...
Hej tjejer! Hoppas att ni har haft en skön dag i solen!
jag har varit ute hela dagen! Nu blir det snart middag på glasverandan! Såå skönt med vår!
Jag köpte faktiskt alkoholfri öl i helgen!! Såå gott att dricka något annat än vatten! Blir nog fler sådana i sommar!! Mmm...
Jenjen: hoppas att de vill ha er lgh!!!
Lycka till!!!
Jag har precis varit och känt lite på barnvagnen som vi vill ha! Den är såå fin! Hoppas att de har lite rabatt på mässan! Jag ska gå dit med min granne (fick reda på i helgen att våra närmsta grannar ska ha barn i okt) på lördagen! Om det är något att ha går jag nog dit med min sambo på söndan också!!
Jenjen: vi har spanat in Teutonias trehjuling med handbroms och höj o sänkbart handtag. Vi var inne på fyrhjulingen med svängbara hjul först men gick höra att de var helt värdelösa att köra med i lite terräng o snö.
Myran: ang glykosbelastning så är det olika! I Halland får alla göra det men här bara om man har högt blodsocker!
Oftast gör man det nog tidigt i graviditeten! Jag hade lite högt blodsocker vid första besöket hos BM o fick göra glykosbelastningen redan i v 7-8. Samma med min kompis i Varberg (som sa att alla blir kallade till det där). Hon gjorde det nog runt v 10-12.
Jenjen: vi är också olika långa så därför tyckte vi att det var bra med ett justerbart handtag!
en vanlig fyrhjuling med stora fasta hjul är kanske ännu bättre i snö o terräng, men de fyrhjulingar vi sett med svängbara framhjul har så himla små hjul där fram.. Trehjulingen har tre lika stora hjul. Vi har ju inte provat själva men bl.a. Min syster sa att små svängbara hjul gör att vagnen kör som den vill om man tex kör på en liten sten. Inte så bra där vi bor med andra ord (många grusvägar osv).
Greta: utbytbara hjul lät ju bra! Är bugaboon vändbar?! Dvs att man kan välja om barnet ska åka framlänges eller baklänges?