Inlägg från: Devotion |Visa alla inlägg
  • Devotion

Göteborgare med BF augusti 2011

Usch vad jobbigt att du har sån migrän... :( hoppas att det blir bättre snart!

Jag är osäker på om jag kan på lördag men jag ska försöka!

• Devotion

Jag tänkte nog också ta semester from juli och sen vara hemma! Om det går att få ihop med dagar etc så hade det ju varit underbart!

• Devotion

Hej tjejer!

Hoppas att ni har trevligt! Jag funderade lite igår på att följa med men när vi vaknade i morse o såg hur fint väder det var bestämde vi oss för att ta tag i vårt vedklyvar-projekt som har legat på is hela vintern! jag följer dock gärna med en annan gång!

• Devotion

Fru R: fy då! Det låter inget vidare.. :( hoppas verkligen att du mår bättre snart!!!

• Devotion

Man får klaga ibland! jag förstår att det är jobbigt med hantverkare i huset när man bara vill vara själv!

Imorgon är det två veckor till RUL! Det närmar sig!!!!

själv är jag på ovanligt gott humör! Jag blir så påverkad av vädret och helgen har ju varit underbar!!!

Är det någon annan som får ont i ländryggen på kvällen när ni har stått och gått mycket på dagen?! Jag har känt det vid två tillfällen när jag har promenerat o grejat mycket på dan. Jag har inte märkt så mycket under dagen men på kvällen när jag suttit i soffan en stund har jag knappt kunnat resa mig!

• Devotion

Blondie - vilken tid ska du på RUL? På östra? Vi kanske ses där!

Oj vad skönt att slippa städa!! Men samtidigt har jag svårt att bara sitta still också! I helgen har jag kluvit och burit ved! Har alltid tränat och varit igång mycket men nu på sistone har jag verkligen legat av mig! Ska försöka komma igång och träna lite mer igen - även om det får bli i ett lagom tempo! Hur har ni andra gjort med träning och sånt?!

• Devotion

Blondie82: Vi har också en tidig tid (07:45) den 22e, men på östra! Jag tyckte det var skönt så att man kan åka direkt till jobbet sen!

• Devotion

Och jag blir nojig för att jag INTE har gått upp så mycket.. Jag vägde 57 innan kanske och 58.5 nu. Men det kanske kommer allt på en gång sen?! Så länge jag äter ordentligt och magen växer så kan det väl inte vara någon fara?!

• Devotion

Jag hade också cellförändringar och jag har varit på Sahlgrenska för ett extra prov. Ingen sa något om solande till mig! Läkaren på Sahlgrenska frågade till och med om jag varit utomlands eftersom jag var så brun. jag var där 4 dar efter vi kom hem från Thailand! Inte ens då när vi pratade om det sa hon något om att det inte skulle vara bra... Men om du hör något annat får du gärna berätta! Kan ju vara bra att veta nu framåt våren!

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011