Göteborgare med BF augusti 2011
Jenjen: grattis till lägenheten!
Jag är också utanför yogastället 16:45. Byter ni om innan eller där?
Jenjen: grattis till lägenheten!
Jag är också utanför yogastället 16:45. Byter ni om innan eller där?
Blondie: Bra att du åkte in! hoppas att allt är OK! Stor styrkekram!!!!
Jag håller också tummarna!
Unnade mig ett varmt lavendelbad efter yogan så nu är man riktigt mör!
Skönt att allt var bra!
Blondie: strunt i sambon.. men jag förstår att det är jobbigt om han inte tar det på allvar. Min sambo är precis tvärtom. Jag får inte göra någonting, vilket också är frustrerande! Fast jag struntar i honom !!
så länge det känns ok så är det väl ingen fara att hålla igång!!!
Grattis till lyckat RUL!!!
Man får nog prova den där salladen...
Tyvärr kan jag inte fika på onsdag men jag träffar ju några av er på torsdag!
Själv har jag också börjat inse att man inte kam hålla på som vanligt.. Jag städade hela huset i lördags, tvättade och grejade medan sambon jobbade. Sen åkte jag och köpte vårblommor som jag planterade i alla utomhuskrukor. Dessutom det vanliga fixet i stallet.. Jag kan säga att min rygg var HELT slut på kvällen. Jag kom knappt ur soffan när jag suttit ner en stund. Det är väldigt frustrerande att inte kunna hålla igång som vanligt.. Och det finns ju såå mycket som behöver göras när man har trädgård, hus och stall... Man får väl hålla på korta stunder så att man orkar...
Jag lider med er som måste gå hemma.. :( blondie- du får ladda upp med böcker, filmer o pyssel!!
Själv sitter jag framför datorn och jobbar!! Tycker det är såå mysigt när man känner liten sprattla så mycket som h*n gör just nu!!!
Ja jösses vad många vi är den 17e :)
Japp!! Jag har tid i maj och om man skickade iväg intyget direkt var det inte för sent!!
Det var någon som hade frågat om stallet innan, det är hästar som bor där!!!