Inlägg från: Devotion |Visa alla inlägg
  • Devotion

Göteborgare med BF augusti 2011

Fika i helgen passar bra för min del också!!

L86: lycka till idag!!!

Jag var så nöjd när jag kom hem igår!!! Var och tränade för första gången på evigheter (känns det som) och ställde mig och lagade god mat sen när jag kom hem. Det är såå skönt att ha fått lite energi igen!

• Devotion

Jag har haft lite hjärtklappning någon enstaka gång, men det står ju i alla gravidkalendrar att det är vanligt i de här veckorna och att de inte är farligt...

• Devotion

Så här står det i Liberos gravid-app för v 17:

"Nu när ditt hjärta har 20 procent mer blod att pumpa runt händer det att du får hjärtklappning, men det är inget att oroa sig för. "

• Devotion

Det låter knäppt att skrämma upp dig i onödan... Man oroar sig ju så mycket ändå...

• Devotion

Grattis till att allt såg bra ut och till pojken! vad roligt och skönt att få höra att allt är bra!!!!

• Devotion

Ja, många killar! Vad kul! Vi har bestämt att inte ta reda på könet men det är klart att man är nyfiken!!!

Idag har jag spinnat för första gången sen i december. Tog det väldigt lugnt men nu är jag trött vill jag lova!! Får nog lägga mig i soffan och äta lite chips. Det har man väl förtjänat nu!! Haha! :D

• Devotion

Jenjen: vi har inte heller köpt något än. Det känns som om det är gott om tid och jag har inte riktigt vågat heller.

Hur många är med på fika i helgen?

• Devotion

Hej på er!

Nerdgirl, beklagar verkligen!

Jag måste säga att jag är grymt nyfiken på om det är en kille eller tjej i magen!

Puh! Dagen idag har varit hysterisk. Har jobbat med kriskommunikation om läget i Japan. Vi har massor med anställda där (inkl vänner) plus många svenskar som är där på resa, så det har varit fullt upp med att få kontakt med dem. Och mycket oro! Nu blir det skräpmat och soffan resten av dan..

• Devotion

Jag gjorde VUL i ca v 6 och då kunde de se en fosterblåsa men inte så mycket mer.

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011