-
Gillar!!Myrangbg skrev 2011-08-05 19:08:37 följande:Nu när du är satt på listan så måste du komma
-
11 funkar bra för mig! Har vi bestämmt något ställe? Bra att veta menar jag
Själv var jag på stan en stund idag och efter tja ca 20 meter var jag tvungen att stanna. Hela magen blev bara stenhård.
Har sovit jättedåligt inatt, funderar allvarligt om någon kört över mig med en ångvält eller annat stort redskap, är helt mör och ska nog lägga mig en liten stund snart.
Liisaan: kom igen nu bebis!! Jag gick över 9 dagar med Alicia och det sög verkligen!! Vet inte riktigt vad jag tar mig till om jag går över så länge den här gången också....
L86: Kom igen bebisen!! Bra att slemmisen gått i alla fall.
Capa: hoppas att antingen värkarna ger med sig eller kommer igång ordentligt. Jag tror jag vet vilket du föredrar.
-
jenjen: hmm, den mobil vi hade till Alicia satte man fast i spjälsängen. Hon hatade verkligen den!! Haha, så den togs bort efter ett par dagar. Ska vi stämma träff på bb?? För jag vill också ha snart..
capa: sluta skrämmas så!! Gud va skrämmande att blöda så mycket, men ändå skönt att det var ok. Men borde du inte läggas in eller gå på kontroller eller något!?!?
devotion: försöker också göra något vettigt varje dag, men idag får jag erkänna att jag tänker bara sitta ner hela dagen för det var jobbigt att ha dem hemma i fyra veckor.
Ha ha.
lawendel: själv kör jag How I met your mother marathon idag!
L86 och Liisaan: kom igen bebis!
-
lawendel: vilket fint rum och jag måste erkänna att jag blir avis på den gungstol du köpt. Har själv letat efter en sån... Attans.
Blondie: Jippi!!! Grattis till utskrivningen.
Och vilka fin-fina värden.
ang fikat så får jag sätta ett frågetecken vid mitt namn. Har haft förvärkar/sammandragningar hela förmiddagen idag och det kommer så fort jag går mer än tio meter... Mindre skönt! Är helt slut nu!
-
Jelli: Måste bara få säga att din dotter har ett jättefint namn!!

-
Inda: haha, de ska vara så praktiska de där männen!
jenjen: jag tror inte det ska vara några problem för mig att komma imorgon, om du vill åka med mig menar jag. Men då får du stå ut med att jag går lååångsamt!
själv var jag hos bm idag. 105/65, 4,6 i socker, 114 i järn, bebisens hjärta slog mellan 135 och 150. Vi fick mäta läääänge innan min bm var nöjd. Nästan så jag blev lite nojig. Sf mått 35 i v 37 så nu är jag nästan nere på normalkurvan. Ska på kalas imorgon och ta den människan som vågar komma men kommentaren "men guuuud va du är stor"
Den kommer att få se på arg höggravid kvinna!
capa: lever du??
L86 hur går det?
Liisaan: förstår Maja!! Bf + är inget man villar som vuxen och som barn kan jag tänka mig att man blir frustrerad.
-
capa: You´re alive!!
Messa på, jag brukar ha koll på mobilen... oftast!
stoltcissi: skönt att han växer på bra!
jenjen: jag hämtar dig där jag lämnade av dig sist säg klockan 10.30 så vi hinner. Är det ok? Du har inte länge kvar nu!! Spännande.
devotion: ohhh, det börjar närma sig!!
L86: Lycka till på Östra imorgon!
Jelli: molande värk säger du!!? Moahhahah, kanske på g! Hoppas.
Blondie: Hoppas du får sova ordentligt i natt!
Kanske dags att försöka knalla ner till sänghalmen... Få se om man får sovit imorgon, klockan ringer ju 6.55 så det är inte så spännande....
-
Väcker Alicia och går till dagis med henne.... Låter det inte mysigt?!!?Jenric skrev 2011-08-09 21:59:35 följande:Det blir kanonbra!
Vad gör du uppe 6.55????
-
ska gudarna veta!Jenric skrev 2011-08-09 22:13:08 följande:Ooooh....
Måste vara helt annorlunda att vara gravid med andra barnet, inser jag nu... 
natti natt -
Tjejer, jag måste berätta!! Jag har sovit hela natten, alltså HELA natten utan att vakna!! Är utvilad (!) idag. Det var länge sedan.... *ler*

Blondie: ja, visst var det ditt fel, du rörde dig!! Fyyyy.
Men va skönt med fyra timmar i sträck.
Det är ganska stor skillnad vissa dagar, beror ju lite på hur man mår. Men visst är jag jättetacksam att A tagit så stor del både hemma och med Alicia!