Blondie82 skrev 2011-06-21 12:25:32 följande:
Tack för allas tankar :)
Nu har jag fått ny information! Imorrn blir det STOR koll med alla tänkbara prover man kan ta och sen ett ordentligt tillväxtultraljud på eftermiddan. Nu har de helt plötsligt vänt i tankarna och frågan är inte längre om jag får vara kvar här utan frågan är istället hurvida jag får lov att åka hem eller inte. Verkar som att det blir ett kejsarsnitt här på Gotland efter en tids inläggning på förlossningen här. Har dubbla känslor om allt detta men känner att jag helt enkelt får lita på vad läkarna säger och göra det dom tror är bäst! Försöker köra ett helt oplanerat liv och låta andra bestämma åt mig för det är nog enda jag kan göra nu.
Känner mig lite ledsen att det verkar bli ett snitt och inte en förlossning men viktigast är att man gör det som är bäst för bebisen!!
Trösten i allt är också att vi kanske snart får träffa vårt lilla hjärta :)
Oj oj va de svänger! Kan tänka mig att det är jobbigt för dig att det ändras så från dag till dag, kan inte ens föreställa mig. Men du tänker nog rätt att lita på dem och ta ett steg i taget. Men det låter ju ändå bra inför söndagen!!
Nu har jag varit och flängt i halva Frölunda.. Köpte det diademkittet, inte för att jag vart så imponerad av det, men det blir nog bra. Kan tipsa om att ÖoB har bra glitterpennor för ett väldigt bra pris.
Ska sätta mig och äta lite lunch och sedan har jag bigaroer och persikor!! Mmm, ska bli gott.
Capa, fika den här veckan kan bli svårt att få in, beror lite på vilken tid det blir, men nästa vecka är jag heeeelt ledig!
Myran; e också nyfiken på namn och en liten bild på underverket hade inte heller varit fel...