Göteborgare med BF augusti 2011
blondie: Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! 

blondie: Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! 

Capa: bra att blödningen avtagit, men om det kommer igång igen efter förvärkar så åk in!
Devotien och JenJen: haha, det var kul att läsa. Vet att jag gjorde en sån för ett tag sedan och den sa att min förlossning skulle ta 73 timmar så jag tror nada på det!
stoltcissi: jobbigt med banken! fy fasen. Ett tips är att åka till Askim, men det är klart mycket enklare med bil...
Blondie: kan ju vara skönt för dig att få sova en ordentlig natt. Spännande och lite nervöst kan jag tänka mig.
Ego: sitter och sorterar papper och reklam från urminnes tider... Huga vilka mängder! Stackars träd som fick sätta livet till. Behöver man verkligen få reklam från fem olika ICA??
Annars är jag övergiven,
Mannen spelar golf och vilka skuldkännslor han hade för att han skulle lämna mig i några timmar. Ha ha, nästan lite udda tycker jag.
Dags att ta tag i nästa hög!
Heja Blondie!!!
i din famn om inte alltför länge!!
Capa: hade nog inte heller åkt ner för skötbord bara. Det slinker ju alltid ner mer saker och det tickar på! Om nu inte det är planen då!?
IKEA har bra och billiga skötbord- jag gillar!
inda: värmen stör mig inte så mycket om jag inte ligger i den direkt, mycket tacksam för det! Jag är annars en sån som älskar(!) värmen så det hade varit jobbigt. Bra filmer... hmm. Vita Huset (West Wing), How I met your mother och Big bang theory är personliga favoriter! CDON har rea nu om jag inte såg fel, kan ju vara en ide att kika.
Jenjen: fy fasen va dåligt av dem att inte ha fixat med vad du ska lämna över!! Du kan inte hinna med allt under en dag. Gör det du kan och resten är upp till dem. Inte ska du stressa upp dig över sånt som inte du kommer att kunna förbereda eller förutse.
cissi: kolla på hemsidan och ring för att dubbelkolla så allt är som du förstått det! FK s regler är inte alltid så enkla.
lawendel: härligt! Alltid skönt att veta att den biten är klar.
TantKerstin: sluta värva hederligt folk till djävulens serie.
Har för mig att Blondie sa att igångsättningen kunde ta upp till tre dagar, så det är inte säkert att det är klart ännu, även om jag hoppas på det för hennes skull.
jag fikar gärna på onsdag!
Mmm, de kanelbullarna är sända från djävulen!!
Supergoda och så stora att man inte kan äta en utan att man undrar varför man plågar sig så!!! Ha ha!
lillahumlan: visst är det fler kassa dagar nu?!! Håller med dig att man längtar tillbaka till sin rörlighet och sin kropp, men det låter vääääldigt otacksamt. Speciellt från min plats med tanke på hur vi kämpade.. Men i slutet handlar det om att man vill att bebisen ska komma ut och att man ska veta att allt är ok! Ha ha, världens största lögn för det är ju då oron börjar!
Posivita jag idag!!
Capa: Zumba har jag aldrig testat, men hört mycket bra om det! Vi har en crosstrainer hemma som jag ska visa ett och annat för!
Men nu ska jag ta en bit kladdkaka!
myran: är ni inte sjukskrivna båda två då? Eller måste ni ta ut föräldrarpenning redan? Jag trodde att man blev sjukskriven eller fick tillfällig föräldrarpenning när man fått så tidigt.
inda: ta det försiktigt!
stoltcissi: nej, inte kräk... Det finns inget värre, men å andra sidan behöver det ju inte vara magsjuka. 38.3 är ju inte så högt för ett barn. Mitt förslag är suppar om han inte vill dricka febernedsättande. En kompis till mig som är läkare brukar alltid råda oss att inte ge för mycket febernedsättande om hon inte är för påverkard utan låta kroppen sköta det.
håller med capa 10 e för tidigt för en morgon trött! ![]()