Göteborgare med BF augusti 2011
L86: Va bra att du kollade ändå. Alltid skönt att veta.
Blondie: Gött!!
Låter jätte bra ju, nu gäller det att du inte stressar upp dig i onödan så du blir orolig igen.
Myran: Oj då!! Fy fasen va läskigt, men ändå bra att bebisen inte kommit ut ännu. Och att tappen är stängd. Jag antar att de har koll på att det fylls på med fostervatten. Men bra att du mår bra och kan ta det med ro. De är väldigt duktiga på spec på östra!!
Förstår att det inte är kul att ligga där men bättre det än att den kommer nu.
Glöm förresten inte att anmäla till ditt försäkringsbolag att du är inlagd, du har rätt till ersättning.
Själv är jag helt slut. Ryggen gör ont igen och fogarna som var så bra under långledigheten är nu värre än förr. Får nog prata med min bm på måndag om ev 100% sjukskrivning.... Suck...
Imorgon ska vi gå på kalas och kanske köpa en bil. Lite kul ändå.
Trevlig helg tjejer!
lillahumlan och devotion: så jag inte glömmer, vilket ju inte är heelt omöjligt
så lycka till på måndag och tisdag!!
Myran: va skönt att du klarar av det såpass bra! Hade inte heller haft några större problem att ligga still i ett par veckor just nu känns det som! Haha.
Några butiker på nätet som säljer prematura kläder är
www.pytteliten.net
www.familjetorget.se
www.me-and-my.com
stoltcissi: visste inte att man kan se om någon är inloggad! Mitt problem är att jag ofta loggar in på morgonen men sedan så lägger jag ifrån mig datorn. Haha
capa: det låter inget vidare det där!! Har funderat lite vart du tagit vägen
Idag har vi variti väg och kollat på bil. Fy fasen va jobbigt, trodde aldrig jag skulle tycka det. De är antignen för dyra, för plstiga eller har gått för långt. Köpa ny är ingen ide känns det som när man snart ska gå på "helvete-är-det-vad-jag-får-ut-lönen"
eller månadens förolämpning som jag också kallar den. ![]()
Devotion: va skönt att du mår så bra, förkylning till trots. Gillar att höra att någon kan ha en smärtfri graviditet.
Hmm, honungsvatten funkar mot halsont tror jag... Annars har jag inget tyvärr.
Capa: Namn är jättesvårt tycker vi också! Tycker båda låter jättefint! Men mitt problem är att A bara ratar alla mina förslag och har inga egna! Haha, skulle också vilja göra så!
Jag gillar Amanda till tjej men killnamn är jättesvårt.
Myran: Härligt!! Nu kan du surfa och härja resten av dagen!
Idag var det BM besök igen. Järnet hade gått upp till 112, ätit på jordgubbar bra!
Sf ligger på 29,5 så lite över medel och socker bra. Fick känna på huvudet vilket var jättehäftigt!! Men självklart fick jag en liten blödning efter det!! Gahh!!!
Men den var jätteliten och var bara en gång på pappret och jag känner bebisen hela tiden. Har valt att inte få panik den här gången eftersom det inte är första gången och att jag hörde hjärtljud och känner bebisen.
Ligger nu i soffan och tittar på tv, vilket är sköööönt!!
stoltcissi: det händer alla ska du se!
lillahumlan: härligt att det gick så bra och att läkaren du träffade var så bra! Blir lite avis att du ska åka till Gekås. Men å andra sidan så skulle jag nog inte orka med en dag där även om jag skulle bestämma mig för att åka. Nä, får bli efter förlossningen i så fall.
inda: Men oj, vad är det du fått för något!
Förstår att du känner att du inte vill veta mera, så länge som det står ordentligt i din journal så de vet vad de ska göra. Antar att det inte är farligt för dig eller bebisen. Det var ingen lång tapp du hade inte! Förstår att du har blandade känslor över att bli sjukskriven, men det är det bästa för er just nu!
Ringde också min bm idag. Min blödning igår gjorde mig frustrerad och jag fick en känsla av uppgivenhet för första gången de senaste veckorna... Ska få tala med läkaren på torsdag och se om hon rekommenderar att jag blir sjukskriven till 100%... Vill egentligen inte, men jag tänker inte riskera något!