• Fru R

Göteborgare med BF augusti 2011

hej hej ! Hittade också hit!

Haha, Greta jag har ont efter en kvart i badet med dottern imorse att jag haltat resten av dagen. Är glad så länge jag kan gå.

Va duktiga ni andra är med att träna. Hejar på från soffan!

Jag bor inte i Partille, utan i Frölunda. Antar att jag är ensam på den här sidan eller?!!?

Nu när jag ser era platta magar så är det knappt jag ens vågar ta fram kameran för att ta ett kort på min! Men lugna, det kommer men jag måsta ta ett morgon kort. För allas våran skull!

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Fru R
    lawendel skrev 2011-02-20 19:42:57 följande:
    jag bor i partille, får se hur länge till dock..börjat titta lite på radhus nu men det kan ta tid innan man hittar nåt som passar!
    spännande med eventuell flytt! Vart tittar ni?
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • Fru R

Tror inte heller det är någon vidare fara med en tvåa. Är själv glad att jag slipper, visst, men allt går.
    I dagsläget hade vårt största problem varit plats för alicias alla saker! Ungen har helt otroliga mängder!

Måste bara få berätta! Inatt var första natten sedan Plus som jag inte behövde kissa på natten!! Weeeiiiiiiiii!!!!

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Fru R

emelielj: Välkommen! Jag har för mig att jag kännde runt v 17 med dottern. Vet en del som kännt tidigare också. Roligt!! Vill också, men jag har nog ett par veckor kvar, är i slutet av v 13 bara... Det kryyyyper ju fram.

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Fru R

Hur går det förresten för oss med fika?! Kan ju inte vara med på yoga... Skrattande

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Fru R
    emelielj skrev 2011-02-21 12:55:15 följande:
    Fru R: visst går tiden långsamt! Vet att alla säger olika hur det känns när bebben rör sig men hur kändes det för dig? Är det "tydliga" känningar? :)
    Det kryper verkligen fram! Det jag känner kan bäst beskrivas som små puffar eller knackningar i magen. MEN, jag kan likaväl tänka mig att det är gaser... Drömmer

Greta: jag gick ingen profylax kurs utan jag lånade en bok om profylax och andning av en kompis. Har för mig att jag har sett sånt på biblioteket, och en dvd också. De där kurserna va jättedyra! Förvånad och de jag känner som gått dem har sagt att de lika väl hade klarat sig på boken och dvdn. Men själva tanken var bra!
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • Fru R

Greta: jag tycker det. Tänker själv inte gå någon annan kurs utan se om jag kan gräva fram boken igen. Har flyttat två gånger sedan sist....

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Fru R

Blondie: jag tyckte det räckte bra för mig med boken och DVDn, men jag kan inte svara för alla.

Lite ego: är helt skärrad just nu. I vårat hus har vi en ganska brannt trappa som vi ska klä med en matta när badrummet på öv är klar, men just nu är den väldigt hal. Och självklart så ramlade lill-tjejen ner idag. Hela vägen uppifrån och ner med huvudet först.... Vill ta mig en drink så jag slutar skaka.

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Fru R

Det gick bra med henne, som ni säger barn är mer tåliga än vad vi är, men visst hade både jag och mannen hjärtat i halsgropen ett bra tag efteråt! Vi hade inte klarat det fallet hon gjorde lika bra. Huga!

Myrangbg: hört både och, det är nog svårt att säga om de berättar eller inte. Verkar vara väldigt individuellt mellan bm.

Capa: haha, säg till när du ska dit för RUL med dina nybakade kakor så får jag se till att jobba på Östra den dagen och sitta och titta på!!   Kanske skratta lite också!   Tungan uteHerregud va förvånade de skulle bli!! *garvar*
    Ang Ullared så har jag och syster yster min bokat att åka ner i början på mars. Ska bli jättekul. Kan se det framför mig, hon i vecka 33 och jag vankande som en anka med bältet på mig! Herregud om någon stoppar en kamera upp i ansiktet på mig, jag dödar!!
    Ta det försiktigt idag, inte överanstränga kroppen.

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Fru R

Capa: nej, jag sitter på Sahlgrenska, men jag har min chef på Östra.
    Hahaha, kan tänka mig att du duckade!!

Myran: hahah, stackaren vet inte vad han har gett sig in på!

~ Alicia 26/2-08 ~
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011