Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Ts om du vill leva i förnekelsen så gör det. Det gör däremot inte vi andra.
Visserligen stämmer det att bakterier muterar och ändras, men då handlar det om att nya sorter uppstår, som ger andra besvär och kan smitta på olika sätt.
Men ingenstans har jag sett att Chalmydia Trachomatis skulle muterat på så vis att den kan smitta vid andrahandskontakt eller genom luften. Och då är jag ändå insatt i vården, är färdigutbildad läkare och har iom den nya influensan jobbat mycket på infektiven, därmed kan jag väl säga att jag har haft rätt mycket kontakt med utbildad personal samt läst en hel del litteratur på just infektiva sjukdomar.
Det vore ju väldigt udda om en läkare satt med denna information utan att vilja föra den vidare till allmänheten (alla som har haft kontakt med forskare vet ju att det verkligen inte är så det går till) fast han tydligen har så konkreta bevis att han kan dela sina tankar med en utomstående.
Näe, att Chlamydia Trachomatis kan smitta på annat sätt än vad som redan är känt tror jag på först när jag läser det i erkänd medicinsk litteratur