• mumama

tvillingar i höst?

Hej alla blivande föräldrar!

Tänkte se om det finns något intresse i en tråd för blivande tvillingföräldrar? Självfick jag chockbeskedet i helgen och har inte riktigt landat!

Någon mer som har flerbarnsgraviditet som vill snacka , gnälla och fundera tillsammans?

Har BF 16 Nov.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-06 22:15
    här kommer en länk om lite tvillingvagnar jag hittade
    barnvagnsblogg.blogspot.com/2010/08/vandbara-syskon-och-tvillingvagnar.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-15 14:53
    Bf-listan då!
    www.familjeliv.se/Forum-11-351/m58446506.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 11:25
    vår fantastiska bildtråd!!
    www.familjeliv.se/Forum-2-111/m58723722.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-25 20:25
    Nu börjar ju barnen komma så här är föelsedagslistan!
    www.familjeliv.se/Forum-3-44/m60719806.html
  • Svar på tråden tvillingar i höst?
  • Sunkiissed

Hej.
    Jag "ramlade" in här & ville bara säga grattis till era tvillingar.
    Har själv Tvillingar, William & Filippa. De blir 2år i  Augusti. Egentligen skulle de födas i December men valde att komma i v24. Idag är de friska och mår bra, vi har haft en enorm tur. =)
    Jag är ensamstående men det går ändå väldigt bra. Det blir bara roligare och roligare nu när de leker med varandra. Kan vakna på morgonen av att de "prata" & skrattar med varandra. =)

Grattis igen!  

• FamJ

En fråga. Jag hade så ont i magen inatt, på ena sidan, de va som att ena tvillingen hade lagt
    sig helt galet, som om man ville rätta ut magen. Fick inte upp benet ens.
    Någon som känner igen sig? Usch blir jätte nervös. De känns bättre nu men inatt hade jag
    fruktansvärt ont..

• maha

Var på läkarbesök idag och fick ett "snabbt ultraljud" i morgon eftermiddag på spec.mödravården bara för att se så allt är bra! Skönt!
    Men helt plötsligt blir man orolig och nervös!

• 4ungar

Nu har jag precis kommit hem från specmödravården och vi fick se två små pickande hjärtan =) Känns super skönt såklart... Det känns nästan som att man redan känner dom små därinne. Den ena sprattlade med både armar och ben medans den andra var lugn som en filbunke.

imorgon åker vi till Turkiet en vecka, toppenhärligt

• 4ungar
    SandraLindholm skrev 2011-05-01 22:50:38 följande:
    Hej.
    Jag "ramlade" in här & ville bara säga grattis till era tvillingar.
    Har själv Tvillingar, William & Filippa. De blir 2år i  Augusti. Egentligen skulle de födas i December men valde att komma i v24. Idag är de friska och mår bra, vi har haft en enorm tur. =)
    Jag är ensamstående men det går ändå väldigt bra. Det blir bara roligare och roligare nu när de leker med varandra. Kan vakna på morgonen av att de "prata" & skrattar med varandra. =)

Grattis igen!  
    Oj va tidigt dina tvillingar föddes, vet du varför ? Starkt jobbat iaf, skönt att dom mår bra nu.
  • Mem3

Idag har jag haft och har fortfarande en massa värk som jag gissar på är foglossning, sitter i höften och strålar ner i rumpan underlivet och även benet ibland... Någon som vet hade det aldrig med min dotter..

• spattanjansson
    4ungar skrev 2011-05-02 16:59:28 följande:
    Nu har jag precis kommit hem från specmödravården och vi fick se två små pickande hjärtan =) Känns super skönt såklart... Det känns nästan som att man redan känner dom små därinne. Den ena sprattlade med både armar och ben medans den andra var lugn som en filbunke.

imorgon åker vi till Turkiet en vecka, toppenhärligt
    Tjoho va skönt....och avis blir jag...vill oxå ha det gjort och se pickande små hjärtan :)   Nu kan du njuta ordentligt
    på semestern!, ha det så gott... 
  • mumama
    JohannaOMikael skrev 2011-05-02 19:13:01 följande:
    Hoppar in här lite. Är i v.15 och väntar 2äggs-tvillingar :D

välkommen! kläm in dig om du vill på BF litstan som finns i ts om du känner för det :D

måste fråga dig oxå hur du fick reda på överraskningen? har du landat i att helt plötsligt få två?

• 4ungar
    spattanjansson skrev 2011-05-02 19:11:58 följande:
    Tjoho va skönt....och avis blir jag...vill oxå ha det gjort och se pickande små hjärtan :)   Nu kan du njuta ordentligt
    på semestern!, ha det så gott... 
    Ja nu kan jag verkligen njuta av resan, det var skönt att få det gjort innan =) Det blev inget UL för dig idag eller hur var det ?
Svar på tråden tvillingar i höst?