• Anonym (Anna)

Klär pojken i kläning

Jag har en kompis som klär sin pojke på 3år ofta i kläningar, jag tycker att det är hemskt men vet inte hur jag ska säga det åt henne? förslag?
    Hon är noga om att det inte finns några pojk och flick kläder färger osv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-29 09:44
    Min kompis blev jätte arg på mig när jag tog en snack med hon igår.
    Vi är nog inte längre vänner och idag har bestämmt mig för att ringa soc och berätta vad hon håller på med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-29 10:36
    Nu har jag ringt och talat med dom på soc, och dom skulle starta en utredning om detta sa dom.

• Svar på tråden Klär pojken i kläning
  • Gröngölingen
    Anonym skrev 2011-04-30 00:33:06 följande:
    gröngölingen - medelåldersmän i blå kostym är inte min kopp te
    Definitivt inte min heller :)
  • Gröngölingen
    kristinah skrev 2011-04-30 00:29:59 följande:
    min pojke väljer helst rosa, han älskar hello kitty och klackskor, gärna guldiga, Han har haft kjol och klänning på dagis flera gånger.
    Varför ska jag säga nej till honom när jag inte gör det när hens systrar vill ha samma kläder?

Han älskar också traktorer och helikoptrar och bilar och att spela fotboll och bandy - precis som sina systrar....

Äldsta dottern var prinsesstokig och rosagalen som 3-4-5åring. Nu är hennes favoritfärger blått och rött och grönt och hon vill helst ha jeans och tröja.
    Snart är de tonåringar och då gäller väl svart.

Varför ska man hindra barn att välja färg och klädesplagg så länge det inte skadar barnet? Jag tror att samhället är påväg att bli allt mer accepterande. Men det går långsamt. alldelels för långsamt
    Kyss
  • n00bmamman
    Driftwood skrev 2011-04-30 00:29:02 följande:
    Gylfen är väldigt praktisk om man har en snopp. Men det skall ju inte hindra kvinnor från att ha gylf, förstår du nu?
    ...jag misstänker att vi är på samma sida här, vilket gör mig förvirrad. Gylf är ju väldigt praktiskt om man inte har snopp också. Så vad är din poäng? 
    Everyone is entitled to my opinion. onewaycommunication.tumblr.com
  • Driftwood
    Gröngölingen skrev 2011-04-30 00:33:13 följande:
    Den är väldigt praktisk om man har snippa ocksåSkrattande
    Ja är man skapt sån så.
  • Driftwood
    n00bmamman skrev 2011-04-30 00:36:18 följande:
    ...jag misstänker att vi är på samma sida här, vilket gör mig förvirrad. Gylf är ju väldigt praktiskt om man inte har snopp också. Så vad är din poäng? 
    Jo, bara för att BH är praktiskt för kvinnor så borde inte det hindra män att ha BH. 
  • Gröngölingen
    Driftwood skrev 2011-04-30 00:41:49 följande:
    Jo, bara för att BH är praktiskt för kvinnor så borde inte det hindra män att ha BH. 
    nä, vill man så får man, någon som sagt ngt annat?
  • Driftwood
    Gröngölingen skrev 2011-04-30 00:44:32 följande:
    nä, vill man så får man, någon som sagt ngt annat?
    Var det inte du som pratade om BH och att det var något speciellt med sådana?
  • Gröngölingen
    Driftwood skrev 2011-04-30 00:46:17 följande:
    Var det inte du som pratade om BH och att det var något speciellt med sådana?
    Har jag sagt att män inte får bära BH?
  • Driftwood
    Gröngölingen skrev 2011-04-30 00:50:33 följande:
    Har jag sagt att män inte får bära BH?
    Inte vet jag, har du det?
Svar på tråden Klär pojken i kläning