• curiosa

Januaribebis 2012

Hur fungerar era magar?
    Min är så trög, gasig och jätte jobbig fast att jag äter lunelax tre gånger per dag.
    Någon som har tips hur jag skall få igång den?

• curiosa
    SmoochiePoo skrev 2011-05-12 17:26:37 följande:
    Plockar bort mig från BIM listan då jag börjat blöda igen.

Lycka till allihopa!! Och grattis till alla nya plus! {#emotions_dlg.flower}
    Nej vad tråkigt :(
  • curiosa
    Millenia skrev 2011-05-12 19:02:01 följande:
    Jag plusade idag! Är i v. 5+1
    Spännande, men samtidigt omtumlande :)
    Grattis till alla plus!
    Grattis :)
  • curiosa
    79a skrev 2011-05-12 22:25:25 följande:
    Känner samma här. Hur kommer de stora barnen att känna när det blir ett heltidsboede syskon som de bara får se varannan vecka? Men samtidigt kanske man också känner sig mer som en hel familj istället för två familjer som försöker leva tillsammans
    Man kommer säkert vara mycket tröttare den här gången än när man var 20

Nån mer än jag som blir helt yr emellanåt?
    Yr blev jag mkt i helgen men det har lagt sig nu. Var yr hela graviditeten med dottern och blev sjukskriven typ hela då oxå för att jag inte kunde ta mig till jobbet.

Jag vet inte men jag känner en helt annan energi till att ta hand om en liten, vara gravid mm. man är mognare nu och blivande pappan vill inget hellre än att ha barnet så han kommer att vara så mycket mera delaktig än vad den förra var.
    Kanske kan erkänna så här i efterhand att jag/vi var för unga då....
    Vill bara att veckorna skall gå så att man får se att allt är bra.
  • curiosa
    tvillingen skrev 2011-05-13 08:28:41 följande:
    vad funkar mot erat illamående??

Jag äter gurka så fort jag mår lite illa
    Bara jag äter nått så blir det bättre. Vilket gör att jag småäter precis hela min vakna tid..inte kul för vågen!
  • curiosa

Har verkligen inget att ha på mig, allt smiter åt överallt! Och då bara i v 5+6!
    Jag fattar inte hur jag skall kunna gå till jobbet imorgon och dölja det då jag inet har några kläder som är stora och döljande utan alla är lite halvtajta från början = jätte tajta nu!
    Byxor går inte att stänga...kanske skall börja fundera på vad jag stoppar i mig annars så kommer detta att braka iväg alldeles för fort.

• curiosa
    MiAmore skrev 2011-05-13 10:21:33 följande:
    Ingen som har en Bh med D-kupa att låna ut? haha Jag köpte två stycken BH's med C-kupa för att jag inte kan ha mina A-kupor längre. Upptäckte sedan när jag kom hem att jag fyllde ut C-kupan helt och jag hade väldigt ont i brösten när jag kom hem från jobb igårkväll efter att ha haft BH'n på mig hela dagen *ler smått*
    Jag fick köpa ny i helgen, E blev det denna gången. Hoppas verkligen att de inte blir större nu för de är groteska, men allt verkar ju bara bli större nu!
  • curiosa

Riktig skit dag idag, ja eller egentligen är det inte det men mitt humör är allt annat än bra.
    Gnällig för allt, spelar ingen roll vad som sägs eller görs. Snurrig/yr, ilalmående.
    Känner mig fet, ful och allmänt bedrövlig...

Men vet att det snart blir bättre igen för jag har haft flera riktigt bra dagar förutom idag.

Så nu har jag gnällt klart för idag :P

• curiosa
    Marsätt skrev 2011-05-14 08:08:21 följande:
    Jag är väldigt hungrig och om jag inte ätit på länge blir jag illamående. Sen har jag varit tvungen att köpa en ny bh utan bygel för vissa nätter kan jag inte ligga på magen för det gör så ont i brösten. Så hade jag när jag väntade min dotter men inte lika när jag väntade sonen. Så kanske det är en tjej.... ¨

Ska ni ta reda på vad det är för kön? Det ska nog inte vi. Mer spännande att se vad som tittar ut.
    Jag skulle kunna tänka mig att ta reda på könet men kommer inte att göra det.  Det är ju en del av tjusningen tycker jag.'
    Men jag tror redan nu att det är en tjej som bor där inne för mina symptom är ganska lika som när jag väntade dottern.
Svar på tråden Januaribebis 2012