• curiosa

Januaribebis 2012

Vecka 6+0 idag, alltså så går jag in i vecka 7 :)
    Vill att veckorna skall rusa fram nu tills den 24:e (vul igen då) så man vet att/om allt är ok.

• curiosa
    Västeråsmamman skrev 2011-05-14 11:16:44 följande:
    Oops idag känns det som om magen har svullat rejält. Vill inte att det ska synas än på några veckor...
    Har ni berättat för omgivningen ännu? Vi väntar gärna så länge som möjligt.
    Än är det bara jag, pappan och min brors fru som vet om det. Vet inte hur jag skall göra med mina föräldrar. Blir nog att berätta snart för det är väldigt svårt att prata i tfn med dom nu utan att försäga sig.
    Väntar nog dock tills efter vul 24:e tror jag.
  • curiosa

Mår jätte illa idag...jobbigt!
    Hoppas verkligen att det går över snabbt för jag hatar att må illa.

• curiosa
    twistedtofit skrev 2011-05-14 21:02:42 följande:
    Våra 2 närmaste vänner vet, men mest för att de också försöker. Sen ska vi berätta för våra andra närmsta vänner när vi åker på gemensam minisemester krisihimmerfärd. Resten av alla får väl veta någongång i framtiden.

Med sonen jobbade jag till 2 v innan beräknad. Jag har ett mkt fysiskt jobb, så man får se hur länge man orkar och hur man mår! Plats har vi hemma ;) Däremot funderar jag på när man behöver börja kontakta BM. Runt v 10 borde räcka kanske!
    Menar du när du ska kontakta för inskrivning?
    Det skall du helst göra omgående då det ofta är fullt upp för dom.
    Jag ringde i onsdags (v5) och fick tid 13 juni detta ett par veckor för sent tyckte hon men eftersom jag har praktik veckorna innan så fick det vänta lite.
  • curiosa
    twistedtofit skrev 2011-05-15 06:00:19 följande:
    Caradan, jag har för mig att inskrivning är typ v12, minns jag fel? Då är det ju drygt 7 v kvar!
    Det verkar som att det är väldigt olika beroende på var man bor.
    Här tyckte de att det blev sent i v 10.....
  • curiosa
    Marsätt skrev 2011-05-15 13:16:20 följande:

Jag har fotat min mage och det har hänt en del på en vecka...

Wow
    Här ser det liknande ut. Försökte mig på att ta ett par av mina jeans igår, det var bara tt glömma. Mjukisbyxor är detr enda som fungerar!
  • curiosa

Poastafen räddar mina dagar just nu och jag vågar inte ens testa att vara utan det.
    Är på praktik i 4 veckor mitt under den värsta tiden och måste genomföra den för att få betyg i kursen. Nu har jag tur att det är ganska korta dagar men jag måste stå upp hela tiden och det är jobbigt.Sover gott i soffan när jag kommer hem och ett par timmar framåt.

• curiosa

Här är det nog kört oxå....
    Vaknade i natt av att jag blödde och blöder fortfarande. Har dock inte ont alls men det kan ju komma under dagen.
    Blödde dock med båda mina stora så det kanske är ok men jag avvaktar och ser vad som händer.  Har ju tid på tisdag för vul....

• curiosa
    Västeråsmamman skrev 2011-05-18 06:50:42 följande:
    Hej då alla och lycka till.
    Jag har inga symptom alls kvar och tempen har sjunkigt. Har haft ont en del i natt.
    Känns inte som att det är värt att åka in och kolla.
    Nu ska jag ta hand om de barn jag har. Twinsen fyller 7 idag.
    Stor kram
    Fast samtidigt så är det väl bäst att åka in så att de ser att allt ä rute om det nu är ett mf.
    Jag velar oxå om jag skall ringa eller ej eftersom jag inte heller har ont.
  • curiosa

Ringde gyn och fick en tid 10.15 idag redan....får se hur det ser ut men jag har inga förhoppningar.

Svar på tråden Januaribebis 2012