Januaribebis 2012
Såg dock att det finns så mycket som fyra januaritrådar! Så om ingen har någon invändning, säger jag till de andra trådarna att vi kanske kan samlas här, roligt med alla på samma ställe!
Jaha hemma från gyn och graviditeten har iafl gått framåt. v 6+1 kom de fram till (6+4 enl senaste mens) De såg hinnsäck, gulesäck och nått mer och ev ett hjärta men de kunde inte garantera att det var det så den ligger precis i nederkant och var inte det minsta samarbetsvillig alls.
Hon var dock nöjd med det de såg och varför jag blödigt kunde hon inte svara på.
Skall tillbax den 24:e igen och se om det gått framåt eller stannat av.
Härligt att ni också hänger kvar! Tråden blir bara större och större 

Förstår att det är en tuff väntan. Men det är på gränsen till för tidigt för att säga någonting. Vilket är oerhört frustrerande att höra! Jag vet! Jag hoppas innerligt att pyret växt tills nästa vecka, att ägget fäste lite sent och att du därför är i vecka 6+1 nu då och blir tillbaksflyttad några dygn! Ta det lugnt denna vecka och försök att njuta, vilket i of sig är lättare sagt än gjort! Ett tips är att du inte åker ensam på nästa tid i fall du skulle få ett negativt besked, även skönt att kunna glädjas tillsammans med någon om allt är bra =)
Många styrkekramar...
första måste ha har nu kommit!
Fruktcocktail, sån i burk med typ juice i! Har längtat som en tok sen igår och idag äntligen fick jag köpt det.
Hoppas att denna craving är ett tecken på att allt står bra till i magen ändå