Januaribebis 2012
hej hopp...
plussade igår kväll med testlagrets, tog ett digitalt idag (dag 26 i cykeln) och fick upp ett finfint "Gravid 2-3" BF borde vara typ 10e januari...
hej hopp...
plussade igår kväll med testlagrets, tog ett digitalt idag (dag 26 i cykeln) och fick upp ett finfint "Gravid 2-3" BF borde vara typ 10e januari...
Usch det är jobbigt att inte veta BF...har haft en så knepig cykel då jag hade MA i januari... Sista mensens första dag var 8e april. Den enda cykel jag lyckats räkna var på 32 dagar vilket jag tyckte var lite väl långt. På digitalt test med veckoindikator fick jag 2-3 så jag kan inte räkna efter vare sig sista mens eller en 32 dagars cykel för det stämmer ju inte. Plussade på dag 25 med kvällskiss, förra grav testade jag negativt på dag 28. Hur tidigt kan man få BF av BM? Jag borde vara i vecka 5 enligt indikatorn men den är ju inte 100% heller...jaja skit samma, jag är gravid och det är huvudsaken
Står det 1-2 veckor så betyder det väl att du är i v 4-5 så utgå från v 4 och boka gyntid om 3 veckor. Innan v7 är det svårt att se något på ett VUL då det är så litet och hjärtat börjar slå där nån gång :) Jag gjorde själv ett VUL förra graviditeten i v7 och det var nog bara nån dags skillnad på om man hade sett nåt eller inte...men det lilla hjärtat slog så vackert. Den graviditeten slutade med MA bara nån vecka senare så oro finns det gott om...men försök tänk positivt, vi väntar ju barn inte missfall ;)
Twylla och Partouze GRATTIS! jag känner igen er från gamla trådar!
Detta blir vårt första barn.