• Majskorn

Januaribebis 2012

Prinzessan skrev 2011-05-16 14:03:48 följande:
    Vi har nog gått lika långt, är i vecka 6+0 i dag. Jag var hos BM i dag och här  verkar de bara göra VUL om det är nåt man tror är fel :( Jag hade gärna velat testat i dag :(
    usch då...men det går ju att boka privat fast då kostar det ca 300 kr...

Nu har jag lagt upp magbild....väntar på påfyllning ;)
  • Majskorn
    Prinzessan skrev 2011-05-16 14:05:28 följande:
    Är det nån mer än jag som har mycket molvärk, det är ju inget som gör jätteont. Och min BM sa att det var helt normalt. Jag mår bara lite illa ibland på mornarna än så länge, men inte så jag behöver kräkas eller så. Magen är lite av en ballong och brösten har blivit större :)
    Jag har som du :) inget att oroa sig för :)
  • Majskorn
    Västeråsmamman skrev 2011-05-16 15:12:08 följande:
    @majskorn jag var i v 6+4 idag. Det syns litegrann men kan variera från person till person. Har man tur kan man se hjärtat men det är inte säkert. Doktorn sa till mig att det finns variationer eftersom det aldrig går att veta exakt så tidigt när ägget fäste.
    Hoppas att det går bra för dig på torsdag.
    Tack!

Innan jag fick MA konstaterat förra grav så såg jag hjärtat slå, enligt sista mens var jag då i v 7+1 men gynekologen ville flytta mig till början på vecka 7 innan hon tittat. Nu är jag i vecka 5+4 enligt SM men 6+0 enligt CBdigital som minst då det visade 3+ på veckoindikatorn i måndags...
  • Majskorn

Här e en till som blött lite....rosa flytningar och en lite rödare men nu är dom vita igen så hoppas att liten bara ville skrämmas lite....

ska på vul imorgon men har ingen aning om vad jag kommer få se...hoppas på en liten ärta med tick tack :)

• Majskorn

Åh, men jag e nog max i början på vecka 7... :) Hur gick graviditeten? Jag blödde också nån matsked färskt förra grav men den slutade i ett MA...dock levde fostret vid första vul och då såg jag hjärtslagen men en vecka senare så levde det inte...därför jag är orolig nu...

• Majskorn

det ska jag....fy så nervös jag e...vill inte uppleva ett MA till men det kan ju vara för tidigt för att se nåt också...jag har ju ingen koll :(

• Majskorn
    Cia80 skrev 2011-05-19 20:14:35 följande:
    Hur har det gått Majskorn?? Börjar bli orolig för dig!
    inge vidare, hjärtat slog inte, gyn trodde jag var i 5+6 vilket iofs kan stämma men sen igår har flytningarna gått från vita/ljust rosa till nästan blodröda och mina bröst har slutat ömma. Han hittade även ett myom som iofs inte ska påverka en graviditet men som kan försvåra att bli gravid i framtiden...kul...jag tror inte att pyret i min mage lever....jag är nästan helt säker
  • Majskorn

jo det är för tidigt men varför ska jag blöda och mista alla symptom i samma veva...dessutom trodde jag att jag var i 6+2 igår...vet ingenting men jag känner i hela kroppen att det inte gick bra Gråter

Svar på tråden Januaribebis 2012