• Majskorn

Januaribebis 2012

MissT skrev 2011-05-20 10:44:37 följande:
    Hej tjejer!
    Jag lämnar er nu.....var på vul och läkaren kunde se en hinnsäck motsvarande 7v men inget foster i. Ska tillbaka om en vecka men läkaren gav oss inget hopp utan det verkar vara en ofostrig graviditet och det blir en ny skrapning framöver om det inte kommer ut av sig själv.

Önskar er alla ett stort lycka till. Ta hand om er!
    Hoppas ni ska slippa föer ma, mf, x i tråden.
    Kram från mig
    Fy stackare, vet typ hur det känns :( Usch! Kram på dig!
  • Majskorn

Mina rosa/röda flytningar fortsätter...vet inte hur jag ska tolka det...inga klumpar och inget färskt blod än vilket e bra...en vecka kvar til VUL nr 2...hoppas som fan man ser ett litet hjärta då....orkar inte må såhär längre :(

• Majskorn

jag vet att man kan blöda utan att det ska vara nån fara...hade nog inte varit så värst orolig om jag inte hade ett MA i bagaget, va dessutom på vul i torsdags och inget hjärta slog men det kan vara för tidigt då jag inte vet exakt dag. Dessutom har mina bröst slutat ömma....så det är inte bara blodet som oroar...

• Majskorn

Hej tjejer!

Jag kommer nog vara lite inaktiv fram till måndag då jag varit på nytt vul, känner att det är jobbigt att inte veta vad som pågår där inne och ena sekunden tänker jag "varför skulle den dö" och andra så undrar jag varför den skulle leva...så jag kommer nog som sagt kanske vara i bakgrunden ett tag...kommer självklart och uppdaterar om det slog nåt hjärta eller inte, håll tummarna!

grattis alla nyplussade och lycka till alla andra! KRAAAAM!

• Majskorn

jag ska inte heller...sista överaskningen innan det nya livet börjar...avslutar graviditeten med pompa och ståt :) har iofs aldrig gissat fel på en mage så kommer säkert se på min mage :)

• Majskorn
    plingplong skrev 2011-05-27 09:33:45 följande:
    Tänkte avvakta tills nästa vecka och se om det kommer mer blod. Gör det inte det tänker jag ringa och kräva ett VUL.
    Har knappt haft några symtom så känns som att jag har kännt på mig det här hela tiden...
    jag har blött från ljust rosa till klarrött från och till i en vecka, aldrig mer än lite på pappret dock...det är helt normalt och behöver inte betyda missfall på G :) Jag ska på vul på måndag för att se så det ser bra ut :) Lycka till till dig också!
  • Majskorn
    Jessica82 skrev 2011-05-30 08:18:59 följande:

usch vad nervig jag är nu för dagens vul... tröttheten finns ju kvar till viss grad men resten känns som bortblåst :(.. jeansen får jag på mig oxå fortfarande ...

hoppas på att tiden går fort fram till 11 nu så jag får det överstökat....

Åh en till...ska oxa på vul vid 11....så sjukt rädd för att hjärtat inte slår :( Lycka till!
  • Majskorn

pick pick pick...hjärtat slog för fullt och lillskrutt har nästan blivit stor, hela 12 mm nu kan jag andas igen och ska bita ihop i 4,5 veckor till då vill jag nog göra ett till vul innan semester och de kommande 28 veckorna

• Majskorn
    minneli skrev 2011-05-31 10:37:17 följande:
    Nä är det sant! Gu vad kul!! Kändes som du gett upp hoppet där ett tag och så var det ett litet pickande hjärta i magen =D

Ja jag var säker på att det gått åt skogen...men tji fick jag och de e jag glad för...tror lilla pyret skrattar lite hånfullt där inne nu åt att h*n lyckades skrämma mamma sådär :) Nu ska vi leva loppan :D

Tack alla för att ni hållt hoppet uppe guld värt! Lycka till ni andra som ska på undersökning, vet hur det känns nu innan :(

Svar på tråden Januaribebis 2012