Januaribebis 2012
Grattis till Zaarah!!
Grattis till Zaarah!!
Min tenta är färdig!!!!!!! Nu är jag ledig!!
Gott nytt på er!!
Känner inget här heller, BF 16e jan...men vad som helst kan ju hända när som helst så jag tar det som det kommer!
Hoppas alla mår bra och grattis till alla små bebisar som kommit till världen!
Nyss hemkommen från barnmorskan...allt verkade bra förutom att lilla bebis har flyttat upp sig ist för att borra ner sig :( huvudet ligger dock neråt fick jag bekräftat med UL vilket var roligt att se men det är så högt att bebis kan vända sig om han/hon vill...inte fixerat för 5 öre :( Fick en ny tid dagen efter mitt BF...hoppas verkligen inte att jag ska gå på den...vill ha ut bebbe nu!!!!
kl 03.50 natten till torsdag gick slemproppen följt av vattnet och i bilen på väg in till förlossningen börjar värkarna komma regelbundet. Detta kommer gå fort tänker jag men tji fick jag
03.09 fredag den 13e januari föds en liten prinsessa på 3230g och 50 cm lång...hon är det vackraste mina ögon skådat och jag har aldrig känt mig så stolt!
Efter 23 timmar och 20 minuters konstant smärta tycker man att man borde få en paus och bara få snusa sin lilla nya men icke...moderkakan bestämmer sig för att stanna kvar där inne så jag blir skickad på operation och får sen spendera 2 timmar på uppvaket innan jag återförenas med min dotter. Igår fick vi komma hem efter 2 nätter på bb-hotellet på danderyd sjukhus. Vi är fortfarande lite trötta men mår annars bra! Ammningen går kanon och lilltjejen är hur snäll som helst! Stjärnskottet ska nog få heta Clara