Januaribebis 2012
Lycka till ni andra.. Kommer inte vara inne här nå mer på ett tag nu.. Måste bearbeta mig genom den här sorgen nu.. Allt bara rasade på 20 min idag...
Lycka till allihopa! Ha en underbar helg!
Jag håller tummarna för dig att allt står rätt till och att hcg ökar som det ska. Du kan få låna mina gamla BHar som jag växte ur för länge sen....har numera F...eller innan grav iaf vill inte att de växer nåt mer...har velat göra en reducering senjag hade C i typ 8an.....
Jag e raka motsatsen...jag vill inte äta, allt smakar tråkigt typ...inte äckligt men tråkigt! Ska inte banta men försöka att inte gå upp mer än nödvändigt...har köpt äpplen som jag äter till lunch :) Mina tuttar har inte växt jag har en naturlig F-kupa (som jag inte vill ha) och de är typ svullna och ömma men upplever inte att BHn har blivit mindre tack gode gud! :) Det molar ibland och jag har lite huvudvärk men annars mår jag som en prinsessa!
Pratade med pappa igår och han sa att när min mamma väntade mig kände hon inte av graviditeten alls men med min bror mådde hon riktigt dåligt...klart de e olika varje gång men det känns ändå bra att veta att man kan må såhär bra utan att nåt är fel :) Ska på VUL om en vecka...hoppas hjärtat hunnit sätta igång då :)
jag vet inte vilken vecka jag är i :( enligt CB digital är jag i v 6+0 som minst idag och enligt sista mens är jag i v 5+3 vet inte riktigt vad man ska tro på....ska på vul på torsdag och få en mer exakt tidsbestämning...hoppas så in i skogen att det slår ett litet hjärta...vill bara förbi dessa jobbiga veckorna i första trimestern...
Åh Sindie då e vi två! Blir mitt första också, hade också MF i januari...eller ja MA...undrar hur man ska stå ut med detta 6 veckor till...går ju tyvärr inte hoppa över :( Hur mår ni då?
typ exakt samma :) Brösten sprängs dessutom....