Inlägg från: Frökenolson
|
-
-
se det positivt, mankan ju se mycket mer då, men jag förstår vad du menar, jag har inte fått tid än men troligtvis v.8 eller 9LillaEko skrev 2011-05-04 18:22:13 följande:www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html
Flyttar BF-listan dit, så slipper vi så många inlägg med den.
Så gå in där om ni inte lagt till er och vill vara med på listan.
Ringde kvinnokliniken idag och bad om tidigt vul då vi har ett MF och ett MA i bagaget.
Men tyvärr var det väldigt dåligt med tider så vi får titta först den 31 maj, v 9-10....känns som en evighet.
Hade hoppats på runt v 7-8, menmen.
Så håller tummarna för att Maj går fort nu.
Här händer det verkligen massor. Kul med så mycket aktivitet och MÅNGA Januaribebisar. -
härligt med positivt tänkande!Elinheterjag skrev 2011-05-05 21:13:49 följande:Imorgon är det en vecka sen jag plussade bara 35 veckor kvar ! -
tråkigt att höra, hoppas ni får ert plus snart igen!laris skrev 2011-05-05 23:03:00 följande:Hej tjejer,
Tyvärr så började jag blöda idag så det blir ingen januribebis för mig och min man =(
Vi får ta nya tag helt enkelt. Hoppas på en vårbebis 2012. All lycka till er alla. Kram
kram -
härligt, grattis!Mamman76 skrev 2011-05-08 18:15:49 följande:Hej januari-mammor!
Plussade ÄNTLIGEN efter 8 försök med mitt tredje fast första gemensamma barn med Älsklingen. BF 1/4 2012!
Är så lycklig
)
Nu återstår bara några detaljer som att sälja våra bostäder och hitta ett gemensamt hus åt våra sammanlagt 5 barn:-0 Men men, kärleken övervinner ju allt <3
Hur mår ni andra såhär i v4,5,6? Själv mår jag faktiskt jättebra, fast är ju trött och har väldigt ont i brösten,plus att de ökat 2 storlekar:-b
Menar du 4/1?
Jag mår bra, lite yrsel, ont i brösten, lätt sjösjuk känner jag mej ibland.. Väldigt trött!! -
samma här, tycker jag ser fet ut... men på kvällen känns det mer som bebismage. Det är något med tarmarna, de arbetar långsammare eller nåt åt det hållet...IsPlumpeN8281 skrev 2011-05-10 09:34:54 följande:Är det någon som har märkt något på era magar? Jag har blivit svullen och det har blivit en liten tjej mage. Ser inte gravid ut bara lite mullig. Undrar om det är normalt?
Ska berätta för mina och sambons föräldrar idag! =) Berättade för tjejerna på jobbet igår.. -
ja man missar lätt mycket, jag är med i en till som är lite lugnare.. men det är kul med aktivitet ;)MiAmore skrev 2011-05-10 10:17:59 följande:Känns konstigt, men jag funderar faktiskt på att hoppa av denna tråden för att den är FÖR aktiv för mig. haha
Jag har absolut inget emot er tjejor, men tråden är så aktiv att jag inte alls hänger med -
jag var hos bm i tisdags förra veckan, remissen låg i brevlådan igår, tid på tisdag..SmoochiePoo skrev 2011-05-10 13:05:38 följande:Om man fått en remiss till att få komma och göra ett VUL någon som vet hur snabbt de brukar komma i kontakt med en för tid? -
Presentation på lilla jag:
Årgång 82, har MA och utomkveds i bagaget.
Vi har inga barn sedan innan och längtar som en tok efter den lilla i min mage, Har fått tid för VUL nästa vecka och hoppas allt ser bra ut, det känns bra.
Precis som några redan skrivit så har jag mycket vattninga flytningar, vanliga också för den delen..
Illamåendet börjar komma här med, känner mej sjösjuk...
Bor utanför Uddevalla. -
Usch och fy.. NEJ!! ta hand om dej, hoppas mensen kommer igång hyfstat snabbt så ni kan börja försöka igen.Mamman76 skrev 2011-05-15 15:51:24 följande:Säger hejdå och lycka till till alla januarimammor!
Fick åka in akut med ambulans i fredags efter att ha fått så ont i magen att jag svimmade och spydde. Det visade sig vara utomkvedshavandeskap i v7 och blåsan sprack i äggledaren. Min mage fylldes med blod, blödde 1,5 liter! Operationen tog 3 timmar och de fick ta bort hela äggledaren. Nu är jag hemma igen med ett operationssår på magen och det känns så tomt och orättvist
Min lilla bebis är borta
Ta hand om er!
Visst är livet orättvist!
Kramar

BF Januari 2012