Inlägg från: Frökenolson |Visa alla inlägg
  • Frökenolson

Januaribebis 2012

Är det bara jag som äter det mesta?

Jag äter både salami, brie, inte grönmögelost, men resten av ostarna.
    Har inte funderat på om jag kan äta kräftor och skaldjur eller inte, tror det sunda förnuftet får råda.
    Om man inte brukar bli dålig av det man äter så är det säkerligen ingen större fara.
    Jag var lite mer avhållsam i början, då det är "mest farligt", men nu äter jag allt jag vill..
    Givetvis dricker jag inte alkohol eller röker..

Cravings: Sura godisar, pasta och köttfärsås, fruktsallad...

• Frökenolson
    Marsätt skrev 2011-08-11 07:51:08 följande:
    Fyy vad jag är nervös.. har mitt ul i dag kl 10:30.
    det kommer gå bra, kram
  • Frökenolson
    syntetica skrev 2011-08-12 07:58:02 följande:
    RUL om 2 timmar, här snackar vi fjärilar i magen :D
    är säkert bebisen som gör kullerbyttor så det känns som fjärilar =)
    det kommer gå fint, kram
  • Frökenolson

jag tror att det bor en lite kille i min mage, tvärsäker är jag ju inte. Men jag kanske bryter trenden mot alla flickbebisar här inne ;)
    Är lite förvånad över hur många som fått reda på kön, jag spekulerar mest hela tiden, kuligt!

God natt och trevlig helg!

Grattis till fler lyckade rul idag!

• Frökenolson
    Två skrev 2011-08-13 11:54:32 följande

Ultraljudet igår, bara flyttad en dag. Nytt BF 9 januari :D Och en liten flicka.
    grattis till tjejen!

Jag kollade på våra ultraljudsbilder igår och är tämligen säker på att jag såg en lite snopp...
  • Frökenolson
    GoodEnough mom skrev 2011-08-13 21:15:21 följande:
    Tack så mycket :) Grattis till ev. pojke, vad mysigt. Berättade de inte vad det var eller ni ville inte veta? Tror att om du ser något som ser ut som en snopp så är det nog en liten herre :D 
    tack, vi ville inte veta, kul att spekulera.. Men läkaren kallade bebis för Han..
  • Frökenolson
    Jämthund skrev 2011-08-14 18:10:50 följande:
    Haft gråtanfall här nu i eftermiddag.. Vägde 50 innan jag blev med barn. Jag har fan gått upp 10 kilo och jag vet inte hur. Jag har inte ätit en godis mer än vad jag brukar, jag tar inte mat två gånger, dricker inte läsk mer än vanligt.... Promenerar lika mycket som vanligt. Usch så jag ser ut....
    jag har också gått upp nästan 10 kilo..
    Men men, vad göra, vi får ta tag i det efteråt, det är ju för att vi har våra efterlängtade bebisar i magarna =)
  • Frökenolson
    Fellis skrev 2011-08-14 20:31:51 följande:

Jag har länge vart inne och läst och funderat om jag ska hoppa på.. Nu gör jag det :)

Är i v.20 och har BF 5 Jan första barnet. Har ännu inte känt speciellt mkt och magen har precis börja synas lite grann.

Grattis till alla lyckade RUL

Välkommen!
Svar på tråden Januaribebis 2012