Januaribebis 2012
någon mer som börjat få svårt att somna på kvällarna och om man vakna på natten igen..?
Har aldrig haft det problemet, brukar sova som en stock annars..
någon mer som börjat få svårt att somna på kvällarna och om man vakna på natten igen..?
Har aldrig haft det problemet, brukar sova som en stock annars..
Välkomna till er nya och grattis!
Sen grattis till alla som fått se ett litet vinkande pyre på VUL/UL.
Jag är så otroligt sugen på att få höra hjärtljuden. Har en kompis som har angelsound, så jag funderar på att prova det. Men så tänker jag, tänk om jag inte hittar hjärtljuden och blir orolig och får vänta till RUL...
Men det är ju egentligen inte så länge kvar (29/7) känner som en evighet men det är det ju inte ;)
jag har redan handlat lite kläder, kommer shoppa loss efter rul sen.
Var mest köpsugen i början, när jag väl fick köpt lite så lade sej det värsta suget..
Dock funderar jag mycket och kollar runt på vad vi verkligen behöver, vilken säng jag vill ha, vilken typ av barnvagn e.t.c Har köpt lite flanelltyger så jag kan sy lite filtar och påslakan m.m.
längtar till hösten så otroligt, då brukar pysselinspirationen infinna sej mera, tänk vad man kan förbereda och greja inför bebbens ankomst =)

Är det någon i tråden gjort RUL på Näl?
Är lite nyfiken på hur bra maskiner de har och hur tydligt man ser det lilla underverket =)
Jag har gått in i en ny period av trötthet, har dock svårt att sova på nätterna, främst att somna, givetvis att somna om efter kissepausen på natten...
MaHo89 - Härligt med bra resultat! :)
Imorrn går jag in i v.14! Längtar tills jag kan känna bebben i magen :) Imorrn ska jag och sambon ut och åka lite, jag blev ju faster för en vecka sen så vi ska åka och hälsa på min bror och hans familj :)
Vi har varit och skrivit på papper nu ikväll för ett hus som vi budat på! En mysig enplansvilla nära vattnet i ett bra område. Vi får tillträde första september. Mycket spännande som händer nu :)
15+0 idag, nu känns det som att tiden äntligen går lite snabbare...
Ha en bra dag tjejer!